روحانی: چهار فاز پارس جنوبی تکمیل می‌شود :  اخبار اقتصادی - روحانی: چهار فاز ...



پارس جنوبی , فاز 15 و 16 پارس جنوبی , پارس کردن و چهار دستو پا رفتن سمت حرم


 اخبار اقتصادی - روحانی: چهار فاز پارس جنوبی تکمیل می‌شود

رییس جمهوری با اشاره به اینکه دولت یازدهم در نظر دارد تا پایان سال ، چهار فاز پارس جنوبی را فعال کند، گفت : متاسفانه در دولت قبل یکبار برای تکمیل فازهای پارس جنوبی بودجه اختصاص یافت و در اختیار پیمانکاران قرار گرفت اما قبل از راه اندازی این طرح ها ، بودجه به اتمام رسید .

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در جمع نمایندگان استان کهکیلویه و بویر احمد گفت : طرح های نیمه تمام ، سرمایه زیادی از کشور را بدون آنکه بهره ای برای مردم داشته باشد بر خاک نشانده است.

روحانی تاکید کرد : با توجه به کمبود بودجه عمرانی ، دولت با بررسی طرح های عمرانی نیمه تمام بجا مانده از دولت های قبل ، طرح هایی را که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشتند امسال به ثمر خواهد رساند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به ویژگیهای ممتاز طبیعی استان کهکیلویه و بویر احمد اشاره کرد و گفت : این استان به لحاظ جاذبه های طبیعی و همجواری با استانهای اصفهان و فارس می تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی شود.

روحانی ابراز امیدواری کرد که مشکلات استان در حوزه راه ، پتروشیمی و آب با همکاری دولت و مجلس هر چه زودتر مرتفع شود.

پیش از سخنان رییس جمهوری ، نمایندگان استان کهکیلویه و بویر احمد ، ظرفیت ها و امکانات بالای استان نظیر برخورداری از منابع آب و خاک ، قرار داشتن در کریدور شمال – جنوب انتقال انرژی و تولید نفت ، اهتمام ویژه دولت به کهکیلویه و بویر احمد را برای محرومیت زدایی و توسعه یادآور شدند.

تکمیل طرح راه آهن سراسری که مشهد - بندر امام خمینی (ره) و تامین آب آشامیدنی و غیر آشامیدنی شهرها و روستاهای منطقه از سدهای ساخته شده در استان از دیگر خواسته های نمایندگان استان کهکیلویه و بویر احمد بود.
 اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو : روحانی: چهار فاز پارس جنوبی تکمیل می‌شود