روحانی رئیس جمهور یک‌ دوره‌ای نیست : علی لاریجانی البته با تاكید بر اینكه «آقای ...


علی لاریجانی البته با تاكید بر اینكه «آقای روحانی روی هم رفته در مسیر درستی در حال حركت است» و گفتن این جمله كه «اینكه سوال شد برخی احتمالش را زیاد می‌دانند كه آقای دكتر روحانی رییس‌جمهور یك‌دوره‌ای باشد، می‌گویم خیر، من احتمالش را زیاد نمی‌دانم». روزنامه اعتماد: رییس مجلس دهم پروایی ندارد تا از لزوم ترمیم كابینه بگوید. هرچند این كار را با احتیاط انجام می‌دهد اما در نهایت تصریح می‌كند: «بعضی نمایندگان نظرشان این است كه در حوزه اقتصادی باید همگرایی بیشتری در كابینه به وجود ‌آید.

قدری به تعبیر عامیانه‌تر پرگازتر باید در مساله اقتصادی حركت كنند. بخشی هم روی مسائل دیگر نظراتی دارند. باید با آنها صحبت كنیم تا جمع‌بندی مشتركی داشته باشیم.»

علی لاریجانی البته با تاكید بر اینكه «آقای روحانی روی هم رفته در مسیر درستی در حال حركت است» و گفتن این جمله كه «اینكه سوال شد برخی احتمالش را زیاد می‌دانند كه آقای دكتر روحانی رییس‌جمهور یك‌دوره‌ای باشد، می‌گویم خیر، من احتمالش را زیاد نمی‌دانم».

 قدری پای حمایتش از دولت را قوی می‌كند. هر چند معتقد است دولت باید در حوزه اجرای برجام و رفع ركود اقتصادی با جسارت و سرعت بیشتری عمل كند.


ویدیو : روحانی رئیس جمهور یک‌ دوره‌ای نیست