روحانی اردبیل را به مقصد تهران ترک کرد :  اخبار سیاسی - روحانی اردبیل را به ...



روحانی دانشگاه تهران , سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران , تهران امن؛ مقصد مطلوب گردشگران


 اخبار سیاسی - روحانی اردبیل را به مقصد تهران ترک کرد

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان پس از پایان سفر یک و نیم روزه خود به استان اردبیل، این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش مهر، حسن روحانی که صبح دیروز چهارشنبه برای سفر دو روزه به این استان سفر کرده بود، پس پایان برنامه ها دقایقی پیش فرودگاه اردبیل را به مقصد تهران ترک کرد.

دیدار با مردم در استادیوم تختی اردبیل، دیدار با روحانیون و ایثار گران، شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، بررسی مشکلات توسعه ای استان و... از مهمترین برنامه های رئیس جمهور در اولین روز سفر خود به اردبیل بود.

دیدار با مدیران، شرکت در شورای اداری، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های اردبیل و اعلام مصوبات و... نیز از مهمترین برنامه و اقدامات رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان اردبیل بود.

در این سفر روحانی مسائل مربوط به سیاست های داخلی و خارجی، بحث تحریم ها، گفتگوی کشورمان با گروه 1+5، انتظارات از مسئولان و مدیران استانی و... را نیز تبیین و بازگو کرد.

رئیس جمهور در پایان این سفر ضمن پاسخ به مطالبات مردمی از تکمیل  67 پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

همچنین مطالبه مردم برای توسعه منطقه آزاد ارس به بخش هایی از این استان نیز در دستور کار دولت و شورای مناطق آزاد قرار گرفت.

در این سفر شش وزیر دولت، معاونان و روسای سازمان های دولتی نیز رئیس جمهور را همراهی می کردند و با سفر به برخی شهرستان ها مشکلات و معضلات مردم این مناطق را بررسی کردند.
 اخبار سیاسی - مهر


ویدیو : روحانی اردبیل را به مقصد تهران ترک کرد