روبن: هیچ مربی ای بهتر از گوآردیولا نیست : ستاره هلندی بایرن مونیخ به حمایت ...


ستاره هلندی بایرن مونیخ به حمایت از سرمربی خود پرداخت و او را تاکتیکی ترین مربی جهان دانست. خبرگزاری ایسنا: مینو رایولا که مدیر برنامه های بسیاری از ستاره های فوتبال است، سخنان جنجالی را درباره گوآردیولا بر زبان آورد و او را آدمی درست و پاک ندانست.

انتقاد رایولا از گوآردیولا باعث شد تا آرین روبن خیلی سریع واکنش نشان دهد و به حمایت از سرمربی اسپانیایی تیمش بپردازد. روبن که با یک شبکه تلویزیونی فرانسوی صحبت می کرد، گفت: گوآردیولا با فوتبال نفس می کشد. او 24 ساعت و در طول 7 روز هفته به فوتبال فکر می کند. از نظر تاکتیکی هیچ مربی ای بهتر از او نیست.

این ستاره هلندی ادامه داد: برایم افتخار است که شاگرد گوآردیولا هستم. من 31 سال سن دارم اما هنوز چیزهای زیادی از گوآردیولا یاد می گیرم. او مربی بزرگی است و می داند که چه اهدافی دارد.

روبن در پایان سخنان خود درباره اهداف بایرن مونیخ در این فصل گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. دیدار فینال در برلین برگزار می شود و می خواهیم یکی از تیم های راه یافته به دیدار نهایی باشیم. ما همان بازیکنان و مربی سال قبل را داریم با این تفاوت که در فصل جاری پیشرفت زیادی داشته و باتجربه تر شده ایم.


ویدیو : روبن: هیچ مربی ای بهتر از گوآردیولا نیست