روایت وزیر از خط قرمز یارانه ای روحانی : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ...


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرکشی به حساب شخصی افراد جهت دریافت یارانه، خط قرمز رئیس جمهور است. خبرگزاری مهر: علی ربیعی روز پنج شنبه در حاشیه دهمین اجلاس شورای عالی استانها با اشاره به امضای تفاهم نامه با ریاست عالی شورای عالی استانها اظهار داشت: این تفاهم نامه در بخش‌های مختلف از جمله ارائه خدمات رفاهی و اشتغال و ... است.

وی با اشاره به شناسایی افراد پردرآمد و کم درآمد جهت دریافت یارانه‌ها اظهارداشت: از ابزارهای مختلف بجز سرکشیدن به حساب شخصی افراد برای این موضوع استفاده خواهیم کرد.

ربیعی گفت: تاکید رئیس جمهور این است که برای شناسایی افراد جهت دریافت یارانه به حساب آنها سرکشی نکنیم و این در واقع خط قرمز اعلام شده از سوی شخص رئیس جمهور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شناسایی افراد کم درآمد و نیازمند شروع شده است، گفت: هم اکنون بالغ بر 7 میلیون نفر از نیازمندان و مددجویان دستگاه‌های حمایتی از دستگاه‌های امنیتی قضایی در دو مرحله استفاده کردند که در آینده نیز این کار ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر می‌توان اعلام کنیم که با گرسنگی مبارزه کرده‌ایم، گفت: مبارزه با فقرزدایی و ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند از جمله سیاستهای اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

ربیعی همچنین از آماده شدن سبد بیمه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این موضوع قرار است در جلسه بعدی شورای عالی رفاه با حضور رئیس جمهور بررسی شود.


ویدیو : روایت وزیر از خط قرمز یارانه ای روحانی