روایت هادی ساعی از کشتی در حال غرق! : این‌که قرار است هادی ساعی، تکواندو کار ...


این‌که قرار است هادی ساعی، تکواندو کار و مدال آور مسابقات المپیک در یک پروژه سینمایی به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی حضور داشته باشد خبری است که حدود یک هفته پیش منتشر شد و از امین حیایی به عنوان نقش مقابل این تکواندو کار نام برده شد.  شبکه ایران: این‌که قرار است هادی ساعی، تکواندو کار و مدال آور مسابقات المپیک در یک پروژه سینمایی به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی حضور داشته باشد خبری است که حدود یک هفته پیش  منتشر شد و از امین حیایی به عنوان نقش مقابل این تکواندو کار نام برده شد.

 در حالی که هنوز به طور رسمی خبرهایی از سوی سازندگان و یا روابط عمومی این پروژه سینمایی منتشر نشده است هفته‌نامه «صبا» در تازه‌ترین شماره خود اطلاعاتی تازه منتشر کرده است.

هادی ساعی , کشتی کمیل قاسمی و پرویز هادی , خواهر هادی ساعی

بر اساس این خبر، هادی ساعی علاوه بر بازی یکی از نقش‌های اصلی، سرمایه‌ای با خود برای حضور در این فیلم آورده است و به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران کار حاضر شده جلوی دوربین رود.

این فیلم داستان دو تکاور است که در کشتی کار می‌کنند و کشتی‌شان در جایی گیر می‌کند و اگر کاری نکنند تا سه روز بعد غرق خواهد شد. در این مدت یکی از تکاورها خاطرات خود را مرور می‌کند.

 از دیگر بازیگرانی که برای حضور در این فیلم به توافق رسیدند می‌توان به شهرزاد کمال‌زاده اشاره کرد.

حسین قاسمی‌جامی پیش از این فیلم‌هایی چون «زمزمه بودا»، «خروس بی‌محل»، «آزادی سرخ» و «پیتزا مخلوط» را در کارنامه کاریش به ثبت رسانده است.


ویدیو : روایت هادی ساعی از کشتی در حال غرق!