روایت زن ایزدی از خودکشی های دختران جوان برای فرار از دست داعش : اخبار بین ...



آزمایش های لازم و ضروری برای دختران جوان و خانم ها , فواید خاکشیر برای دختران جوان ,  برهنه شدن دختر جوان درخیابان برای فرار از تجاوز عکس


اخبار بین الملل - روایت زن ایزدی از خودکشی های دختران جوان برای فرار از دست داعش

فرستاده لیبراسیون به "دُهوک" در اقلیم خودمختار کردستان عراق، در دیداری با دو زن ایزدی که توانسته‌اند از دست داعش گریخته و به دُهوک پناه بیاورند گفت وگو کرده است. .

یکی از دو زن آزاد شده از گروگان داعش می‌گوید: گروهای زنان یزدی را پس ازتصرف روستاها به صف می کردند و شبه نظامیان داعش برای انتخاب کنیزان خود می آمدند؛ اول سران و سرکردگان خلافت اسلامی بودند که زیباترین‌ها را انتخاب می کردند و بعد نوبت به دیگر شبه‌نظامیان مسلح می‌رسید.

این زن یزیدی می افزاید: دختران خود را به دامن من می‌آویختند و از رفتن امنتاع می کردند، ولی به زور آنها را با خود بردند. به گفته "عدر"، دختران صورت خود را با ذغال سیاه می کردند تا زیبایی آنها پنهان بماند؛ آنها از حمام گرفتن خودداری می‌کردند تا کثیف و ژنده پوش به نظر آیند.

اومی گوید: داعشی‌ها ما را شیطان‌پرست و بت‌پرست می دانستند و زمانی که به اسارت گرفته می شدیم انتظار کمترین ترحمی را نمی توانستیم داشته باشیم.

به گفته وی، یک دخترجوان در کمتر از چند دقیقه که اجازه گرفت به دست شویی برود، با روسری خودرا به دار آویخت. به گفته "عدر"، دختران تصمیم داشتند در اولین فرصت دست به خودکشی بزنند.
اخبار بین الملل - تیک


ویدیو : روایت زن ایزدی از خودکشی های دختران جوان برای فرار از دست داعش