روایت «امیر مهدی ژوله» از زندگی با «MS» : امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده ...


امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره بیماری اش، زندگی با آن و خاطراتی از ام‌ اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد.          پادشا: امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره بیماری اش، زندگی با آن و خاطراتی از ام‌ اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد.

امیر مهدی ژوله نوشت: «بازم یه توضیح به نظرم غیر ضروری درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخی هام با بیماری و بیماران ام اس: من نزدیك به ده ساله درگیر بیماری ام اس ام.

اساسا رامبد میخواست با من به عنوان یه ام اسی موفق!گفتگو كنه كه من پیشنهاد دادم این خاطره گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه ام با این بیماری به صورت یه شبه استند اپ كمدی اتفاق بیفته.

قطعا كم كاستی هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل ها و تلخی موضوع این كم و كاستی ها بیشتر هم نمود داشت.

ضمن اینكه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری یه كم بی پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی كه بر من گذاشته بود،ام اس رو روایت كردم...

به نظرم اگر بخش معرفی،بخشی از شوخی ها،بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و كل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمیشد،این تك و توك سوتفاهمات هم برای این تك و توك دوستان پیش نمیومد.

مخلصیم»


ویدیو : روایت «امیر مهدی ژوله» از زندگی با «MS»