روابط آمریکا و اسراییل تحت تاثیر مذاکرات : شبکه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با ...


شبکه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار یک فایل صوتی از وزیر اطلاعات این رژیم فاش کرد که روابط آمریکا و اسرائیل به دلیل اختلافات‌شان بر سر توافق هسته‌ای ایران و مذاکرات صلح فلسطین مناسب نیست. ایسنا: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی یک فایل صوتی از گفت‌وگوهای یووال اشتاینتز وزیر اطلاعات و امور استراتژیک این رژیم پشت درهای بسته منتشر کرده که نشان دهنده عملکرد دولت صهیونیست‌ها با دولت باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا و انتظاراتش از وی است.

در این فایل صوتی گفت‌وگوهای اشتاینتز با دولت آمریکا درباره دو مساله شنیده می‌شود: مذاکرات صلح فلسطین و توافق هسته‌ای با ایران.

بر اساس این گزارش اشتاینتز کسی است که هدایت رایزنی‌های رژیم صهیونیستی با دولت آمریکا بر سر مذاکرات هسته‌ای ایران را بر عهده دارد از این رو وی قرار است به زودی پیش از برگزاری دور جدید این مذاکرات به واشنگتن سفر کند تا به ویژه درباره آخرین درخواست ایران با آمریکایی‌ها گفت‌وگو کند.

وزیر اطلاعات و امور استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنین در این فایل صوتی می‌گوید: من باید به زودی به واشنگتن بروم. متاسفانه وظیفه من است تا تمام ارتباطات بین‌المللی‌مان در خصوص مساله هسته‌ای ایران را مدیریت کنم. این مذاکرات لزوما به یک توافق خوب منجر نخواهد شد اما ما به سختی تلاش می‌کنیم تا از تبدیل شدن آن به یک فاجعه جلوگیری کنیم.

دفتر اشتاینتز در پاسخ به انتشار این فایل صوتی، گفت که این چیز جدیدی نیست و وزیر اطلاعات پیش از این نیز اظهارات مشابهی را بیان کرده است.


ویدیو : روابط آمریکا و اسراییل تحت تاثیر مذاکرات