رنگ و رویی تازه به فرورفتگی های منزل تان بدهید : وقتی به خانه جدیدی نقل مکان ...


وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنیم، با دیدن تورفتگی‌های دیوار بلافاصله به این فکر می‌افتیم که این تورفتگی‌ها می‌توانند جای مناسبی برای کمد و انباری باشند. مجله منزل - فاطمه افشاریان: وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنیم، با دیدن تورفتگی‌های دیوار بلافاصله به این فکر می‌افتیم که این تورفتگی‌ها می‌توانند جای مناسبی برای کمد و انباری باشند. خیلی زود دست به کار می‌شویم، سفارش ساخت در و طبقه‌بندی می‌دهیم و بعد از مدتی آنجا می‌شود یک انباری به تمام‌معنا با کلی خرت و پرت که شاید سالی یک‌بار هم از آنها استفاده نکنیم. اما من به شما می‌گویم بیایید متفاوت فکر کنیم و از این تورفتگی‌ها متفاوت و زیبا استفاده کنیم.

میز تحریر خود را در دل دیوار جا کنید:

تازه های پزشکی دکوراسیون و چیدمان منزل , کار در منزل , نظافت منزل

چنین فضایی به عنوان فضای کار و مطالعه چند مزیت دارد که شاید مهم‌ترینش جلوگیری از حواس‌پرتی هنگام کار است. وقتی جلوی دیدتان بسته باشد، خیلی بهتر روی کارتان متمرکز می‌شوید. مزیت دیگرش پنهان کردن آشفتگی‌های روی میز از جلوی دید است که باعث می‌شود به آرامش فکری شما در اتاق خواب‌تان خللی وارد نشود.



 نظرتان درباره یک باغ خانگی کوچک چیست؟

دکوراسیون منزل , فیزیوتراپی در منزل , فکر تازه

داشتن حیاط و باغچه که دیگر این روزها آرزو شده؛ چیزی نمانده که تراس‌ها و بالکن‌ها هم به آنها بپیوندند اما باز هم جای نگرانی نیست. با تراریوم‌های آویز و کاکتوس‌های بدون نیاز به مراقبت، یک باغ کوچک در تورفتگی دیوارتان ایجاد کنید. برای هر چه زیباتر کردن این باغچه سبز خلاقیت خود را محک بزنید.



بنشینید، بخوانید، بنوازید و تفریح کنید:

بسته بندی اثاثیه منزل , کسب درآمد در منزل , فیزیوتراپی در منزل مرکز توانبخشی ایرانیان

به جای چپاندن تعداد زیادی کتاب در دل دیوار، آنجا را چندمنظوره کنید؛ جایی برای نشستن، جایی برای کتاب‌ها و جایی برای دکوری‌ها. چنین چیدمانی هم شما را از نگهداری وسایل اضافی بازمی‌دارد و هم محلی فراهم می‌آورد و شما را به انجام فعالیت‌های انرژی‌بخش ترغیب می‌کند.



از دیگران غافل نشوید:

طراحی داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل , منزل

همیشه قرار نیست خودتان باشید و خودتان. به نفر دوم هم بیندیشید. کنج‌ها و تورفتگی‌ها می‌توانند مکان خوبی برای گفت‌وگوهای دونفره باشند. اگر فضا اجازه می‌دهد، با طراحی مبلمانی مناسب، این امکان را فراهم کنید که با همسر، مادر، پدر یا دوست خود در آنجا بنشینید.



نشیمنی گرم و نرم برای فرار از شلوغی‌های روزانه:

کسب و کار اینترنتی در منزل , مجله منزل , تدبیر تازه

خانه‌های امروزی آنقدر کوچک و شلوغ شده‌اند که به سختی می‌توان جایی برای خلوت کردن با خود پیدا کرد؛ حتی گاهی اتاق‌های شخصی‌مان فقط محلی هستند برای انجام کارها و چنان ما را از نظر فکری و بصری درگیر می‌کنند که دیگر فرصتی برای استراحت ذهن‌مان نداریم.


ویدیو : رنگ و رویی تازه به فرورفتگی های منزل تان بدهید