رنگ قهوه ای در چیدمان و دکوراسیون خانه : قهوه ای یعنی منسوب به قهوه و رنگی ...



قهوه ای یعنی منسوب به قهوه و رنگی شبیه به قهوه برشته است. اما نکته جالب در مورد طیف رنگ‌های قهوه‌ای این است كه این رنگ‌ها در كنار هم تركیب خوبی ایجاد می‌كنند، به همین دلیل استفاده از این رنگ‌ها كاری مطمئن و ساده است.

 

اگر یک قهوه خور حرفه ای باشید کافی است اسپرسوی تیره و موكای غنی را با كارامل طلایی و شیر فوم‌دار ترکیب کنید و بعد ببینید كه اتاق شما دارای آسایشی بی‌نظیر شده است. استفاده از این رنگ‌ها باعث می‌شود تا فضای شما دنج و راحت شود.

 

دکوراسیون و چیدمان خانه در شب یلدا , چیدمان دکوراسیون خانه , دکوراسیون و چیدمان خانه ای دلخواه آقایان


برای ایجاد ظاهری زیبا و كامل رنگ های خنثی گرم را با هم تركیب كنید.

مزیت استفاده از پالت رنگی قهوه ای این است كه شما می‌توانید سایه‌های رنگی مختلف را با هم به سادگی تركیب كنید. یك كاناپه به رنگ قهوه‌ای-دارچینی گرم به این اتاق نشیمن شكل داده است و پرده‌های به رنگ اسپرسو و دیوارهای به رنگ لاته این فضا را كامل كرده‌اند.

دکوراسیون خانه با سرامیک قهوه ای , دکوراسیون خانه , دکوراسیون داخلی خانه های کوچک


آشپزخانه را با استفاده از رنگ های قهوه ای و كرم گرم كنید.

در این آشپزخانه رویایی سنگ‌های مرمر سرد با كابینت‌های شكلاتی گرم و غنی و یك لوستر بزرگ در قسمت مخصوص صبحانه تركیب شده‌اند. چهارپایه‌های چوبی رستیك فاصله میان تاریكی و روشنی را پر كرده‌اند و كل فضای آشپزخانه را یك‌دست و یك پارچه می‌كنند.

 

قهوه خانه , دکوراسیون داخلی خانه , طرز تهیه املت قهوه خانه ای


از تركیب اسپرسو و كمی كف شیر روی آن استفاده كنید.

این آشپزخانه جذاب دارای كفپوش‌هایی به رنگ اسپرسوی تیره، دیوارهایی به رنگ كرم، و كابینت‌های سفید رنگ است. كاشی‌های روشن روی سینك از كاشی‌های سفید رنگی كه در اكثر آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود زیباتر هستند و كل فضای آشپزخانه را به هم پیوند داده‌اند.

دکوراسیون خانه های کوچک , چیدمان خانه عروس , دکوراسیون خانه عروس


با استفاده از رنگ‌ طلایی فضایی لوكس خلق كنید.

استفاده از رنگ‌های طلایی، برنزی، و مسی راه بسیار خوبی برای ارتقای یك ظاهر خنثی و گرم است. چراغ‌ها، سرامیك‌ها، قاب‌ها، ظروف مسطح، و قاشق‌ها و چنگال‌ها وسایل بسیار خوبی برای اضافه كردن رنگ‌های متالیك براق به آشپزخانه هستند.

چیدمان خانه طبق سلیقه آقایان , دکوراسیون خانه های 50 متری , جواز قهوه خانه


سقف را به رنگ پیله كرم ابریشم درآورید.

یك سقف رنگی و غنی فضای هر اتاقی را دنج و آرام می‌كند. در این اتاق‌خواب لوكس از سایه‌های ظریف و متنوع رنگ قهوه‌ای در دیوارها، سقف، پرده‌ها و روكش‌ها، میز، و قالیچه استفاده شده است.

 

مدارک لازم برای گرفتن جواز قهوه خانه , دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی , نقاشی قهوه خانه ای


برای زیباتر كردن اتاق روی یک وسیله سرمایه گذاری كنید.

كارامل و تافی رنگ‌های بسیار خوبی هستند كه كار كردن با آن‌ها راحت است. آن‌ها گرمای رنگ زرد و در عین حال سادگی رنگ‌های بژ و قهوه‌ای را در خود دارند. كارامل به ویژه در چرم خود را بیش از پیش نشان می‌دهد كه در كاناپه عكس بالا این مسئله به خوبی روشن است. این كاناپه كمی گران است اما آن‌قدر زیبا و بادوام است كه خریدن آن به‌صرفه و در نهایت به نفع شما خواهد بود.

رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل , دکوراسیون و چیدمان منزل , چیدمان خانه


یك پالت رنگی ملایم را با استفاده از بافت جذاب تر كنید.

با استفاده از بافت‌های مختلف در فضا، رنگ‌های كاپوچینوی ساده و كم‌رنگ كه ممكن است شبیه یك رنگ بژ كسل‌كننده باشند را جذاب‌تر و چشم‌گیرتر كنید. چوب روستیك، قالیچه‌های با الیاف طبیعی، كركره‌های چوبی، و روكش‌های لینن به این اتاق غذاخوری جذابیت دوچندانی داده‌اند. اما اضافه كردن وسیله‌ای لطیف و درخشان نیز بسیار مهم است. برای این كار می‌توانید از سطوح آینه‌ای یا شیشه‌های جیوه‌ای استفاده كنید.

اگر به رنگ قهوه ای علاقه دارید مطلب نگاهی دوباره به رنگ قهوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.

دکوراسیون راهرو ورودی خانه , دکوراسیون خانه ایرانی , دکوراسیون خانه افراد مشهور


یک مجموعه با طراحی رنگی ایجاد كنید.

یكی از قفسه‌های آشپزخانه یا اتاق نشیمن را انتخاب كنید و مجموعه‌ای از ظروف سرامیكی با رنگ‌های خنثی را روی آن قرار دهید. این كار رنگ‌های دیگری را به پالت رنگی فضای شما اضافه می‌كند.

چیدمان در خانه کوچک , چیدمان وسایل در خانه های کوچک , چیدمان خانه عروس ایرانی


اتاق خواب خود را با استفاده از لایه‌های رنگی غنی دنج و راحت كنید.

در پاییز با كوتاه تر شدن روزها، همه ما دوست داریم اتاق‌خواب خود را بیش از پیش راحت و دنج كنیم. برای رسیدن به چنین چیزی، با یك قالیچه كرم و مبلمان چوبی تیره شروع كنید، سپس از پرده‌ها، پتوها، و بالش‌های شكلاتی استفاده كنید.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو : رنگ قهوه ای در چیدمان و دکوراسیون خانه