رمزی که رزمندگان داوطلب عراقی با آن داعش را شکست دادند : اخبار بین الملل - ...



اخبار بین الملل - موفقیت نخستین عملیات رزمندگان داوطلب عراقی؛
رمزی که رزمندگان داوطلب عراقی با آن داعش را شکست دادند

روند رو به رشد حضور افراد داوطلب عراقی در کنار نیروهای وفادار ارتش این کشور، نشان می دهد که عناصر وفادار ارتش عراق از حالت تدافعی خارج شده و آرایشی هجومی به خود گرفته است.

نخستین عملیات ارتش عراق با کمک رزمندگان داوطلب عراقی از روز گذشته آغاز شد‌ با پیشروی این نیروها و بازپس گیری و پاکسازی برخی مناطق از وجود گروه‌های تکفیری همراه شد.رمزی که رزمندگان داوطلب عراقی با آن داعش را شکست دادند

 

بانوانی که سرطان را شکست دادند , 1500 جوان ایرانی از پیوستن به داعش انصراف دادند , داعش 14 عراقی را در قفس‌ حبس و غرق کرد

 
بر پایه اطلاعاتی که «تابناک» به دست آورده، ‌این عملیات با رمز مقدس «الله اکبر» انجام ‌‌و طی این عملیات، شهرهای دجیل و بلد تا نزدیکی ‌سامرا‌ از وجود عناصر تکفیری داعش پاکسازی شد. همچنین طی این عملیات، شماری از عناصر داعش  کشته و دستگیر شده‌اند.

روند رو به رشد حضور افراد داوطلب عراقی در کنار نیروهای وفادار ارتش این کشور، نشان می‌دهد ‌عناصر وفادار ارتش عراق از حالت تدافعی خارج شده و آرایشی هجومی به خود گرفته است.

‌ذکر این مهم ضروری است ‌موفقیت این گروه‌های دواطلب در رویارویی با ارتش عراق در حالی صورت می‌گیرد که تنها چند روز از تشکیل و سازماندهی این گروه‌های مردمی گذشته است.

گفتنی است، پس از تهاجم کور تکفیری‌ها به خاک عراق، با اعلام فتوای مراجع اعظام مبنی بر لزوم دفاع از خاک این کشور در مقابل گروه‌های تکفیری، بسیج عظیم مردمی را شاهد بودیم و این نیروهای مردمی نیز در روزهای اخیر به نیروهای مسلح وفادار به ملت عراق پیوستند و زمینه ساز تغییر معادلات نظامی در عراق شدند.

اخبار بین الملل - تابناک

 


ویدیو : رمزی که رزمندگان داوطلب عراقی با آن داعش را شکست دادند