رمزگشایی از قتل عام‌خانوادگی در خیابان تیموری : رمزگشایی از قتل عام‌خانوادگی ...



رمزگشایی از قتل عام‌خانوادگی در خیابان تیموری

سرانجام پس از گذشت روزها از وقوع جنایت خانوادگی خیابان تیموری، پدر این خانواده لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت برداشت.

به گزارش ایسنا، بیست و سوم مهرماه امسال در تماس ساکنان خیابان شهید کاظمی در محله قزوین با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران در جریان وقوع قتلی در پایتخت قرار گرفتند که بلافاصله ماموران کلانتری برای تایید صحت و سقم این خبر دریافتی به محل حادثه اعزام شدند که پس از ورود به واحد آخر یک ساختمان چهار طبقه، با جسد زنی میانسال و پسری نوجوان روبرو شدند که با ضربات چوب‌دستی از پا درآمده بودند.

تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس کشیک قتل تهران در محل جنایت حاضر شدند و تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این حادثه آغاز شد که در تحقیقات اولیه مشخص شد زن 47 ساله و پسر 15 ساله‌اش بر اثر اصابت جسم سخت به سرشان از پای درآمدند. در بازرسی خانه، جسد دختر 25 ساله این خانواده نیز در یکی از اتاق‌ها کشف شد و با کشف این سه جسد، پرونده‌ای تحت عنوان «قتل» پیش‌روی کارآگاهان گشوده شد.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان به رفتار پدر خانواده مشکوک شدند و بازجویی‌ها از این فرد آغاز شد اما این فرد هر گونه دخالت در این جنایت خانوادگی را رد کرد. سرانجام در دام تناقض‌گویی‌های خود گرفتار شد و هنگامی که با ادله و مستندات پلیسی روبرو شد، لب به اعتراف گشود.

در حالی پدر این خانواده پرده از راز قتل همسر و فرزندانش برداشت که کارآگاهان همچنان در تلاش برای کشف جزئیات و انگیزه این جنایت‌خانوادگی هستند./ایسنا

 


ویدیو : رمزگشایی از قتل عام‌خانوادگی در خیابان تیموری