رمزگشایی از برخی ابهامات کی‌روش/ برانکو برای حفظ خادم آمد! : امیر عابدینی با ...



برخی روشها برای رفع تیرگی واژن زن ها , گزینه‌های پیشنهادی به برانکو برای خط حمله , علت درخواست برخی نمایندگان برای برخورد با “دورهمی”

امیر عابدینی با انتقاد از رفتارهای کارلوس کی‌روش، به رمزگشایی بعضی از اتفاقات رخ داده در تیم ملی پرداخت و گفت: به عنوان مثال شما نگاه کنید که دروازه‌بان‌های تیم ملی چطور یکی یکی فنا می‌شوند.

امیر عابدینی در گفتگوی تفصیلی با مهر درباره اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و حضور برانکو ایوانکوویچ و همچنین شرایط تیم ملی و کارلوس کی‌روش صحبت کرد. عابدینی ضمن بیان جزئیات جلسه کی‌روش با دبیرکل فدراسیون فوتبال، به «باج‌خواهی‌های» سرمربی تیم ملی در چند مقطع زمانی اشاره کرد و گفت که حتی کفاشیان هم از بعضی رفتارهای کی‌روش عصبانی است. وی همچنین به مسائلی در خصوص کی‌روش اشاره کرد که فعلا در حال بررسی است و جای سئوال دارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس همچنین با انتقاد از امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش، انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس را برای نجات خادم عنوان کرد نه نجات پرسپولیس.

بچه‌ها بازیکن تیم ملی هستند نه بازیکن کی‌روش
صحبت‌های علی کفاشیان و جواد نکونام در برنامه دوشنبه شب نود و حمایت کامل نکونام از کارلوس کی‌روش، اظهار کرد: گویا بازیکنان یادشان رفته که آنها بازیکن تیم ملی هستند نه بازیکن کی‌روش. چطور صحبت‌هایی که کی‌روش با بازیکنان می‌گوید و صحبت‌هایی که با فدراسیون انجام می‌دهد، این همه فرق و تفاوت دارد.

مسائل کی‌روش در حال بررسی است
وی افزود: درحال حاضر بحث‌های دیگری درباره کی‌روش مطرح است که در حال بررسی است. یک بحث این است که کی‌روش بعد از جلسه با علیرضا اسدی (دبیر فدراسیون فوتبال) متوجه شد که باید پاسخگو باشد.

کی‌روش سیستم را بدهکار می‌کرد
عضو مجمع فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کی‌روش همیشه تهاجمی برخورد و سیستم را بدهکار می‌کرد.

شخصیت کی‌روش روی نیمکت با خارج از نیمکت فرق دارد
عابدینی ادامه داد: کی‌روش نمایش‌های زیبایی روی نیمکت دارد و خود را آدمی نشان می‌دهد که به صورت صد درصد به دنبال منافع ایران است؛ در حالی که او خارج از نیمکت شخصیت دیگری دارد و به دنبال منافع شخصی خودش است. کی‌روش خارج از نیمکت آدم دیگری است که به دنبال منافع فوتبال ایران نیست.

او حاضر به پاسخگویی به حداقل‌ها هم نیست
وی تاکید کرد: در قرارداد کی‌روش کاملا مشخص است که ایشان همه مسائل را به نفع خودش دیده است و حتی حاضر به پاسخگویی در حد همان حداقل‌ها هم نبوده است.

برنامه شهریار برای آشتی کی روش و برانکو , افطاری برانکو برای کودکان بی سرپرست , خواص پسته برای درمان برخی از بیماری ها

سرمربی تیم ملی به اسدی گفته بود شما نفر دوم هستی!
عضو مجمع فدراسیون فوتبال در ادامه جزئیات جلسه چهار ساعته علیرضا اسدی و کارلوس کی‌روش را مطرح کرد و افزود: اسدی در جلسه با سرمربی تیم ملی با احترام به ایشان گفته بود که ما حق داریم از شما سئوال کنیم؛ در حالی که کی‌روش به صورت تهاجمی و کنایه به اسدی گفته بود آیا شما نفر اول فدراسیون هستید یا نفر دوم؟ درواقع سرمربی تیم ملی باز هم به جای پاسخگویی، فرافکنی کرد.

عابدینی افزود: اسدی هم در پاسخ به کی‌روش گفته بود که اگر شما کاربلد نبودی، قطعا این صحبت شما را به عنوان توهین تلقی می‌کردم، من به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال مسئولیت تمامی کمیته‌ها را دارم.

از اسدی خواهش می‌کنم نوار صوتی جلسه با کی‌روش را منتشر کند
وی همچنین به واکنش کی‌روش به این صحبت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: سرمربی تیم ملی به اسدی گفته بود من با نفر اول فدراسیون یعنی علی کفاشیان صحبت می‌کنم نه شما. من از اسدی خواهش می‌کنم نوار صوتی این جلسه چهار ساعته که درواقع یک مجادله بوده است، در اختیار رسانه‌ها قرار دهد تا همه بدانند کی‌روش با مسئولان فدراسیون چطور حرف می‌زند.

ماجرای قهر سرمربی تیم ملی بعد از مجادله با وزیر ورزش
عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اختلافات کارلوس کی‌روش با محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان هم یادآور شد: یک روز آقای گودرزی سر تمرین تیم ملی حضور یافت و همان جا یک برخورد کلامی با سرمربی تیم ملی داشت. وزیر از موضوعی سئوال کرده بود که در حوزه اختیاراتش بود. با این حال سرمربی تیم ملی آن سئوال را برنتابید و بعد از آن جلسه تصمیم گرفت که تیم ملی را رها کند.

کفاشیان از هدایتی پول قرض کرد
عابدینی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: وقتی خبر به کفاشیان رسید، وی به دنبال حل این مساله برآمد، ولی کی‌روش که قصد رها کردن تیم ملی را داشت، این بار بهانه پاداش بازیکنان را گرفت. همان موقع پول‌های فدراسیون فوتبال بلوکه بود ولی علی کفاشیان مبلغ 870 میلیون تومان از حسین هدایتی قرض کرد تا پاداش بازیکنان را بدهد و کی‌روش را قانع کند که بماند.

کریمی وساطت کرد تا کی‌روش بماند
وی اظهار کرد: حتی علی کریمی هم که در آن مقطع مربی تیم ملی بود، وساطت کرد تا کی‌روش بماند و تیم ملی بدون مشکل به جام ملت‌ها برود.

کاری کردند که کریمی قهر کند
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص دلایل جدایی علی کریمی از تیم ملی هم یادآور شد: متاسفانه آقایان، علی کریمی را با ترفند خاصی کنار گذاشتند و یا رفتاری کردند که او قهر کند و از تیم ملی برود.

تهدید کی‌روش قبل از جام ملت‌های آسیا
عابدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به قهر دوم کارلوس کی‌روش قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا و باج‌خواهی او اشاره کرد و افزود: دو روز بعد از اینکه تیم ملی به استرالیا رسید، سرپرست یا مسئول رسانه‌ای تیم ملی با کفاشیان که در تهران بود، تماس گرفت. من همان موقع کنار کفاشیان بودم. درخواست کی‌روش این بود که اگر فلان شخص به استرالیا و اردوی تیم ملی نیاید، تیم ملی را رها می‌کند.

عصبانیت کفاشیان از سرمربی تیم ملی
وی تاکید کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال این مسائل را برای حفظ حرمت تیم ملی، رسانه‌ای نمی‌کند ولی همان جا دیدم که کفاشیان چقدر از دست کی‌روش عصبانی شد و گفت این چه رفتاری است که کی‌روش با ما می‌کند؟ چه دلیلی دارد که او ما را اذیت کند و مگر او می‌تواند در این مقطع زمانی تیم ملی را رها کند و برود. این در حالی است که در نهایت فدراسیون این بار هم با خواسته کی‌روش موافقت کرد و آن شخص به اردوی تیم ملی رفت.

کفاشیان چیزهایی می‌داند که نکونام نمی‌داند
عضو مجمع فدراسیون فوتبال مجددا به صحبت‌های جواد نکونام در برنامه نود اشاره و خاطر نشان کرد: یک بازیکن تیم ملی که من او را خیلی هم دوست دارم، از کی‌روش حمایت کرد ولی یک بازیکن تیم ملی هیچ وقت نباید جلوی رئیس فدراسیون فوتبال موضع بگیرد. قطعا کفاشیان چیزهایی می‌داند که نکونام و سایر بازیکنان نمی‌دانند و او نمی‌تواند آنها را مطرح کند.

حرف و حدیث درباره فدا شدن دروازه‌بان‌های تیم ملی
عابدینی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر خاطر نشان کرد: به عنوان مثال شما نگاه کنید که دروازه‌بان‌های تیم ملی چطور یکی یکی فدا می‌شوند. اینها حرف و حدیث‌هایی است که در تیم ملی وجود دارد و باید بررسی شود.

برخی مواد غذایی مضر برای خانم های باردار , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , سارا خادم الشریعه

برانکو برای حفظ خادم آمد، نه نجات پرسپولیس!
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اتفاقات اخیر این باشگاه و حضور برانکو ایوانکوویچ به جای حمید درخشان، یادآور شد: امیررضا خادم (معاون وزیر ورزش) نمی‌خواهد پرسپولیس را نجات بدهد، او می‌خواهد خودش را نجات بدهد. آمدن برانکو به پرسپولیس برای نجات این تیم نیست، برای حفظ خادم است.

مذاکره با برانکو از طریق یک واسطه خاص
وی به نقش یک واسطه خاص در مذاکره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ اشاره کرد و گفت: چرا باید مذاکره با برانکو از طریق یک واسطه خاص صورت بگیرد. مگر مذاکره با این سرمربی واسطه می‌خواهد؟ مسئولان باشگاه کافی بود با رضا چلنگر، مترجم برانکو تماس بگیرند تا این مربی قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.

آقایان برای کنترل هزینه آمدند ولی هزینه‌هایشان بیشتر می‌شود
عابدینی با انتقاد مجدد از وزارت ورزش و امیررضا خادم، تاکید کرد: مگر همین آقایان ابتدای فصل برای کنترل هزینه‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیامدند؟ پس چرا حالا انقدر از بیت‌المال هزینه می‌کنند؟ آقایان می‌خواهند شرایط را جمع و جور کنند، ولی مدام هزینه‌های بیشتری انجام می‌دهند.

مبلغ قرارداد برانکو 4 میلیارد تومان است
مدیرعامل پیشین پرسپولیس در پایان تاکید کرد: الان قرارداد برانکو با پرسپولیس چهار میلیارد و 500 میلیون تومان است چه معنایی دارد که پرسپولیس در این مقطع زمانی چنین پولی به برانکو بدهد؟ مگر آقایان برای کنترل هزینه‌ها نیامده بودند؟ حالا همه مطالب را کنار هم بگذارید تا متوجه شوید کارلوس کی‌روش هم روی همین بستر و بلبشو زندگی می‌کند.

 

اخبار ورزشی - مهر

    ا


ویدیو : رمزگشایی از برخی ابهامات کی‌روش/ برانکو برای حفظ خادم آمد!