رمال اصفهان بختش بسته شد :   اخبار حوادث - با تلاش پلیس امنیت عمومی استان اصفهان؛رمال ...



مشاغل بسته بندی در اصفهان , دوربین مدار بسته , طراحی سایت در اصفهان

 

اخبار حوادث - با تلاش پلیس امنیت عمومی استان اصفهان؛
رمال اصفهان بختش بسته شد/درمان دروغین بیماری های صعب العلاج

زنی كه با رمالی به بهانه درمان بیماری های صعب العلاج و بچه دار شدن زنان نابارور از زنان جوان كلاهبرداری می كرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ" عاصمی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی كسب خبری مبنی بر اینكه زنی در منزل مسكونی خود با طرح ادعا های پوچ و خرافی مانند درمان بیمار های صعب العلاج ، بچه دار شدن زنان نابارور ، رفع موانع ازدواج و حل مشكلات خانوادگی و... اقدام به كلاهبرداری می كند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و كسب اطمینان از صحت موضوع مشخص شد این زن به بهانه های ذكر شده ،ضمن اغفال شهروندان به خصوص زنان و دختران جوان اقدام به رمالی و كلاهبرداری می كرده است که ماموران پلیس امنیت استان با هماهنگی مقام قضایی در یك عملیات ضربتی و غافلگیرانه از منزل این فرد بازرسی بعمل آوردند .
 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان بیان داشت:این زن دستگیر و از وی اقلامی شامل 6 جلد كتاب مربوط به رمالی و دعا نویسی ، تعدادی دعاو حروف مربوطه ،یك سكه دعا ،یك عدد استكان و قلم مخصوص دعا نویسی ، تعدادی دعای بسته بندی شده، یك قوطی سمین الطیف مخصوص دعا و دو جلد پاسور كشف كردند.
 
سرهنگ "عاصمی"در ادامه با توصیه به مردم مبنی بر اینكه اخیرا نیز پرونده ای در یكی از شهرستان های استان مبنی بر كلاهبرداری یك زن رمال به بهانه بخت گشایی از تعدادی زنان جوان تشكیل شده،توصیه كرد: مراقب اینگونه افراد باشید و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را سریعا به پلیس گزارش دهید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : رمال اصفهان بختش بسته شد