ركورد تازه از درآمد تبلیغات آنلاین در فصل گذشته :       میزان پرداخت پول ...



 

 

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی , تبلیغات آنلاین , کسب درآمد از طریق کلیک برروی تبلیغات

 

میزان پرداخت پول برای انتشار تبلیغات آنلاین در كشور آمریكا ركوردی تازه از خود برجا گذاشت و بر این اساس مشخص شد كه شركت ها بودجه های خود برای حضور در بازار تبلیغات دیجیتال را افزایش داده و در مقابل كاربران هم بیشتر سراغ این دسته از آگهی های تبلیغاتی می روند.

به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، شركت ها و مراكز تجاری طی فصل گذشته ۷.۳ میلیارد دلار در بازار تبلیغات دیجیتالی آمریكا هزینه كردند كه این رقم سالانه ۲۳ درصدی در این زمینه را نشان می دهد و باعث شد تا برای نخستین بار سود شركت های تبلیغاتی آمریكایی تا این میزان افزایش یابد.

"دفتر تبلیغات هوشمندانه آمریكا "(IAB) و مركز تحقیقاتی PricewaterhouseCoopers یا (PwC) در گزارشی مشترك توضیح دادند كه این رشد در بازار تبلیغات آنلاین آمریكا فقط مربوط به اقتصاد سالم در بازار كنونی نمی شود و در این میان شركت ها بیش از گذشته ترجیح می دهند كه هزینه های تبلیغاتی خود را در دنیای آنلاین متمركز كنند و این ابزار رسانه ای را مورد استفاده قرار دهند.

در سال ۲۰۰۹ میلادی بازار تبلیغات آنلاین آمریكا با كاهش ۳ درصدی سود خود موفق به كسب درآمد ۲۲.۷ میلیارد دلاری شد. اما این رقم در سال ۲۰۱۰ میلادی با رشد ۱۵ درصدی به ۲۶ میلیارد دلار رسید و سرانجام در فصل گذشته ركوردی تازه را از خود برجا گذاشت.

كارشناسان بر این باورند كه افزایش حضور كاربران در شبكه های اجتماعی مانند فیس بوك و توئیتر و تمركز بیشتر شركت ها برای تبلیغات در این قبیل سایت های موجب شده است تا طی فصل گذشته شامل رشد قابل ملاحظه درآمدهای تبلیغاتی آنلاین باشیم..... /  خبرگزارى فارس

 

 

 


ویدیو : ركورد تازه از درآمد تبلیغات آنلاین در فصل گذشته