رقص رقصنده‌های نیمه برهنه در کره شمالی : براساس گزارش‌های اخیر، ساعت‌های سوئیسی ...


براساس گزارش‌های اخیر، ساعت‌های سوئیسی و رقص رقصنده‌هایی نیمه برهنه، دیگر در کره شمالی امری عجیب نیست. خبرگزاری ایسنا: پس از در دست گیری کامل قدرت از سوی رهبر جوان کره شمالی در سال 2012 به نظر می‌رسد تغییراتی در این کشور در حال وقوع است.

براساس گزارش‌های اخیر، ساعت‌های سوئیسی و رقص رقصنده‌هایی نیمه برهنه، دیگر در کره شمالی امری عجیب نیست.

گفته می‌شود از ژانویه تا سپتامبر 2015 کره شمالی که در سال 2014 واردات ساعت‌های سوئیسی را ممنوع کرده بود 509 ساعت سوئیسی وارد کرده است. این ساعت‌های وارداتی از گران‌ترین انواع خود است. این قیمت روشن می‌کند که تنها بخش کوچکی از جمعیت کره شمالی توانایی خرید این ساعت‌ها را دارند.

کره شمالی واردات ساعت را با هزاران تعداد در سال 2005 آغاز کرد اما پس از انجام اولین آزمایش اتمی خود در سال 2006، تحریم‌های اقتصادی، توانایی پیونگ یانگ برای وارد کردن اجناس لوکس محدود کرد. با این حال برخی رسانه‌ها گزارش می‌دهند که پیونگ یانگ با هدف فروش این ساعت‌ها به گردشگران چینی و خارجی آنها را وارد کرده و معمولا در هتل "یانگ گاکدو" آنها را به فروش می‌گذارد.

تغییرات دیگری هم در کره شمالی در حال وقوع است که بسیاری رهبری کیم جونگ اون جوان را عامل آن می‌دانند. رسانه‌های کره جنوبی گزارش داده‌اند، در تاریخ 10 اکتبر همزمان با مراسم سالگرد حاکمیت حزب کارگران کره شمالی "مراسم رقص" نیز در این کشور برگزار شده است در حالی که لباس‌ها و رقص‌ها همگی تغییر کرده و به شکل امروزی و نه با لباس‌های سنتی درآمده بودند. چنین اقداماتی در دوران کیم جونگ ایل، پدر رهبر فعلی پیونگ یانگ اقداماتی "بی‌معنا" بود.


ویدیو : رقص رقصنده‌های نیمه برهنه در کره شمالی