رقابت گروه‌های تروریستی با داعش در ذبح و اعدام ( عکس 18+) :  اخبار بین الملل ...



دستگیر شده گان گروه تروریستی داعش در ایران , دستگیری گروه تروریستی داعش در ایران , شیوه اعدام گروه داعش

 اخبار بین الملل -  رقابت گروه‌های تروریستی با داعش در ذبح و اعدام + عکس(18+)

 این روزها که بازار اعدام با اعمال شاقه توسط داعش به شدت گرم است؛ سایر گروه‌های تروریستی نیز برای عقب نماندن از کورس رقابت‌ها، عزم خود را جزم کرده‌اند.

به گزارش ابنا ـ این روزها که بازار اعدام با اعمال شاقه توسط داعش به شدت گرم است؛ سایر گروه‌های تروریستی نیز برای عقب نماندن از کورس رقابت‌ها، عزم خود را برای نشان دادن نهایت وحشی‌گری جزم کرده‌اند.

محکمه‌ای در شهر "دوما" که توسط یک گروهک تروریستی اداره می‌شود؛ برپا شده که تمام گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه، در آن نماینده‌ای دارند.

این گروهک تروریستی روز گذشته جمعه ـ 23 آبان‌ماه ـ در شهر دوما واقع در غوطه شرقیه فردی به نام «ماهر محمد قشوع» را ابتدا سر بریدند و سپس به صلیب کشیده و در سرتاسر شهر چرخاندند.

ماهر قشوع پس از آنکه اتهاماتی همچون جاسوسی برای دولت سوریه،‌ کفر،‌ مصرف مواد مخدر،‌ زنا و آدم ربایی به وی وارد شد، تنش را به صلیب کشیده و سرش را به واسطه میخی آویزان کردند.
 

داعش اعدام , حمله تروریستی داعش در سامرا , حمله تروریستی داعش به بغداد

 

داعش 45 نفر را با یخچال اعدام کرد آپارات , داعش و اعدام با اره برقی , جدیدترین تصاویر از پیکرهای پاک شهدای انفجار تروریستی حله توسط داعش

 

انفجار تروریستی داعش , شهادت زایران ایرانی در انفجار تروریستی داعش در عراق , اعدام وحشیانه فوتبالیست ها توسط داعش تصاویر

 

 اخبار بین الملل  - ابنا


ویدیو : رقابت گروه‌های تروریستی با داعش در ذبح و اعدام ( عکس 18+)