رقابت داغ 4 زن هالیوودی برای نقش هیلاری : بنا به گزارش‌های جدید فیلمی درباره ...


بنا به گزارش‌های جدید فیلمی درباره دوران دانشجویی هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق در مدرسه حقوق توجه چندی از بازیگران درجه یک سینما را جلب کرده است. خبرگزاری مهر: بنا به گزارش‌های جدید فیلمی درباره دوران دانشجویی هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق در مدرسه حقوق توجه چندی از بازیگران درجه یک سینما را جلب کرده است.

 
فیلم "رادهام" که قرار است در سال 2016 اکران شود، توجه چندی از بازیگران زن مشهور هالیوود از جمله آماندا سیفرد، جسیکا چستین، ریس ویترسپون و اسکارلت جوهانسن را برای بازی کردن در نقش هیلاری کلینتون 26 ساله جلب کرده است.

رقابت نامحسوس برای سهم گیری از بازار , اوبامیانگ برای رقابت با لواندوفسکی آماده هستم , هیلاری رقابت در واشنگتن را هم برد

 جیمز پونستولت کارگردان فیلم "رادهام" گفت: همه این ها بازیگران فوق العاده ای هستند. ما خیلی خوش شانس هستیم که توانستیم توجه تمام این بازیگران برای بازی در این نقش را جلب کنیم. در موقعیت حسادت انگیزی قرار داریم.

این فیلم داستان کلینتون جوان در مدرسه حقوق ییل در دهه 1970 را بازگو می کند. رابطه کلینتون نوپا با یک دستیار استاد حقوق جوان در دانشگاه آرکانزاز به نام بیل کلینتون، از جمله بخش های مهم این فیلم است.

تاریخ اکران این فیلم قرار است با انتخابات سال 2016 آمریکا همزمان باشد. بعضی از طرفداران کلینتون امیدوارند او در سال 2016 نامزد ریاست جمهوری شود و این فیلم هم بتواند توجه مردم را به خودش جلب کند.

پونستولت در ادامه گفت: مهم نیست که چه گرایش سیاسی و یا چه احساسی درباره هیلاری کلینتون دارید، در هر حال به هیچ وجه نمی توانید کیفیت هوش و یا انگیزه اش را زیر سوال ببرید. من یک بازیگر زن فوق العاده می خواهم که بتواند همه این ها را به نمایش بگذارد.


ویدیو : رقابت داغ 4 زن هالیوودی برای نقش هیلاری