رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی : لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر ...


لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم.
مجله زندگی ایده آل: لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند. اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاكس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌كنیم پیش از آنكه این شیوه‌ها را تجربه كنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل كنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

1. معجون شگفت‌آور خیار و گلاب

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراكی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی كمك كند به ویژه اگر از ماسك تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده كنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان كمك كنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی , رفع لاغری صورت با هفت کلید جادویی , لاغری صورت

2. آب میان‌بافتی را زیاد كنید

یكی از نكاتی كه شاید بسیاری از ما ساده از كنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنكه روزانه 3 تا 4 فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌كنیم كه آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت كرده​ایم درحالی كه هیچ یك از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری كه آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران كند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی كه مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می‌كند چون معمولا مردان و زنانی كه تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌كنند كه زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی كه نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن كمك كند.

3. فیبردرمانی را فراموش نكنید

با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات كم‌كالری و آبرسان است كه می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف كنید. هر گاه احساس كردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراكی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یك هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

4. از چینی‌ها كمك بگیرید

اگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده كنید، پیشنهاد می‌كنیم با یك متخصص طب سوزنی مشورت كنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید كلاژن بیشتر از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌كنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید كلاژن پوست كمك می‌كنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات كمك كرد. با این روش با كمك طب سوزنی می‌توانید در مدتی كوتاه و كمتر از یك ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن كمك كنید. برای این منظور بهتر است با یك متخصص طب سوزنی مشورت كنید.

5. روزی 5 تا10 عدد بخورید

یكی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر كردن صورت و چاق كردن آن در مدت زمانی كمتر از یك ماه گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب كافی است 4 عدد از هر یك از این مغز‌ها را با 2 عدد خرما تركیب كنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر كردن این مغزها استفاده كنید و از این خمیر حب‌های كوچك و گرد تهیه كنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یكی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

لاغری صورت در یک هفته , درمان لاغری صورت , روش های رفع لاغری صورت

6. این تكنیك را 15 بار تكرار كنید

اگر تمایلی به استفاده از تكنیك‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تكنیك‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ كار هر روز كمتر از 20 دقیقه را به این كار اختصاص دهید و در 2 نوبت این تكنیك را اجرا كنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمركز كنید. سپس لب‌ها را تا جایی كه می‌توانید جمع كنید و آن را به مدت 5 ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنكه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی كنید خط لبخند را بلند و بلندتر كنید. لب‌ها را به مدت 5 ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را 15 بار تكرار كنید. بعد از اجرای پانزدهمین حركت خواهید دید كه عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌كنند. این به شرطی است كه حركات را به درستی و با تمركز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تكنیك هر روز به مدت 20 دقیقه به شما كمك می‌كند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

7. هر شب این سالاد را بخورید

گنجاندن سالاد كاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست تركیب كنید و بعد از خوردن یك وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید كه مصرف بیشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن كمك كند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداكثر 2 قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یك وعده غذایی اكتفا كنید.

8. چاقی و زیبایی صورت با یك نسخه

ماسك گل‌رس یكی از قدیمی‌ترین ماسك‌های طبیعی است كه مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌كردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد كه از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌كنند؛ نسخه‌هایی كه بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسك گل رس از تركیب خاك الك شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسك‌كردن این تركیب  روی پوست حتی در مواردی كه پوست فرد حساس و نازك است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت كمك می‌كند. برای تهیه این ماسك كافی است یك قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یك قاشق مربا خوری گلاب تركیب كنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنكه گل كاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این تركیب به عنوان ماسك استفاده كنید. سپس كل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسك به مدت 15 دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام كار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنك بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نكنید.

درمان لاغری صورت در طب سنتی , آموزش لاغری صورت , رفع لاغری صورت


ویدیو : رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی