رفع ترک شکم بارداری با راهکارهای طبیعی : ترک های پوست ناشی از حاملگی مشکل رایج ...


ترک های پوست ناشی از حاملگی مشکل رایج اکثر بانوان در این دوران است. دلایل زیادی برای ایجاد این ترک ها وجود دارد که از میان آنها می توان به تغییرات هورمونی، کاهش چربی در ناحیه شکم پس از زایمان، انعطاف کم پوست، و ... اشاره کرد. وب سایت نی نی بان: محصولات آرایش بهداشتی زیادی از قبیل کرم ها و لوسیون ها در داروخانه ها برای رفع این ترک ها وجود دارند. عمل های جراحی زیبایی نیز در این زمینه صورت می گیرند که هم هزینه آن زیاد است و هم ممکن است نتیجه اش آنطور که انتظارش را دارید از آب در نیاید.

رفع ترک شکم بارداری با راهکارهای طبیعی

جلوگیری از بارداری به روش طبیعی , روش طبیعی جلوگیری از بارداری , پیشگیری طبیعی از بارداری

ترک های پوست ناشی از حاملگی مشکل رایج اکثر بانوان در این دوران است. دلایل زیادی برای ایجاد این ترک ها وجود دارد که از میان آنها می توان به تغییرات هورمونی، کاهش چربی در ناحیه شکم پس از زایمان، انعطاف کم پوست، و ... اشاره کرد. در نواحی مختلف بدن به دلیل تجمع چربی خط هایی ایجاد می شوند. این خط ها معمولاً در ناحیه شکم، سینه، ران  ها، باسن، پشت بازوها قابل رؤیت هستند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چهار بازی خطرناک برای بچه ها

روش های طبیعی آمادگی بارداری , مواد طبیعی ضد بارداری , موتد طبیعی ضد بارداری

سالانه تعداد زیادی از کودکان به علت عوارض ناشی از انجام دادن بازی‌های خطرناک در بیمارستان بستری می شوند.  آمارها نشان می‌دهد، شش درصد کودکان در حین بازی بسیار خطرناک کشیدن کیسه پلاستیکی بر سر جان شان را از دست می دهند. به باور روان شناسان، والدین، پس از مشاهده انجام دادن بازی ها و کارهای خطرناک توسط فرزندان باید خونسردی شان را حفظ کنند و آرام باشند و در ادامه آنها را راهنمایی کنند. در ادامه می توانید با چهار بازی خطرناک کودکان آشنا شوید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بارداری پوچ یعنی چه؟


روند طبیعی افزایش وزن در دوران بارداری , افزایش وزن طبیعی مادر در دوران بارداری , راهکارهای طبیعی برای درمان اگزمای پوستی

بارداری پوچ پس از گذشت شش الی هفت هفته پس از بارداری و با انجام سونوگرافی قابل تشخیص است که با تشخیص آن در صورتی که سقط به طور خود به خودی صورت نگیرد، اقدام به عمل جراحی یا درمان دارویی از طریق پزشک انجام می‌شود. حاملگی زمانی پوچ نامیده می‌شود که سلول تخم به دیواره رحم می‌چسبد و جنین امکان رشد را ندارد. اکثراً بارداری پوچ زمانی رخ می‌دهد که زن هنوز متوجه بارداری خود نشده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه شما هم استرس داره، ۸ پیشنهاد

راهکارهای کنترل قند خون در دوران بارداری , دردهای طبیعی شکمی در بارداری , راهکارهای طبیعی درمان جوش

نتیجه نظر سنجی تازه وزارت آموزش و پرورش آمریکا از والدین نشان داد، یک سوم دانش آموزان از استرس مدرسه، مشق شب، آزمون های استاندارد و امتحان، فعالیت های بعد از مدرسه و قلدری رنج می برند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چرا در بارداری جوش می زنیم؟


درذهای طبیعی دوران بارداری , راهکارهای طبیعی برای کاهش علایم یایسگی , پیشگیری از بارداری به روش طبیعی

اوایل حاملگی بعضی خانم‌ها با مشکل‌آکنه یا جوش صورت مواجه می‌شوند که بشدت هم آزاردهنده است. براساس بررسی‌ها، خانم‌هایی که در دوران قاعدگی با افزایش ناگهانی جوش‌های صورت روبه‌رو هستند در دوران حاملگی بیشتر از بقیه جوش می‌زنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید خانم‌هایی که همیشه آکنه دارند اوایل حاملگی آکنه‌های آنها نه‌تنها بدتر نمی‌شود، بلکه بهتر هم می‌شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رفع ترک شکم بارداری با راهکارهای طبیعی