رضویان: دیگر طاقت «درحاشیه» را ندارم : سیدجواد رضویان بازیگر مطرح آثار کمدی ...


سیدجواد رضویان بازیگر مطرح آثار کمدی در سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: در حال حاضر ۱۴ ماه است به صورت مستمر مشغول کار در سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری هستم اما از ۱۰ آذر ماه از تیم تولید این سریال جدا خواهم شد چرا که دیگر طاقت حضور در این اثر را ندارم! سینما پرس: سیدجواد رضویان بازیگر مطرح آثار کمدی در سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: در حال حاضر ۱۴ ماه است به صورت مستمر مشغول کار در سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری هستم اما از ۱۰ آذر ماه از تیم تولید این سریال جدا خواهم شد چرا که دیگر طاقت حضور در این اثر را ندارم!

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها ۲» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: حضور در سریال تلویزیونی «در حاشیه» باعث شد که من علیرغم میل باطنی ام نتوانم حضوری جدی در سینما داشته باشم و به نوعی بازی در این سریال برایم با روندی فرسایشی همراه شده است.

رضویان با بیان اینکه تاکنون ۱۵ قسمت از سریال تلویزیونی «در حاشیه» ضبط شده است اظهار داشت: فکر می کنم نهایتاً بین یک تا ۲ قسمت دیگر بتوانم در این سریال حضور داشته باشم و بعد از آن فیلمنامه نویسان باید تدبیری بیندیشند تا شخصیت ایفایی من برای همیشه از سریال حذف شود.

وی سپس تصریح کرد: این خبر برای اولین بار اعلام می شود و با ور کنید اختلافی در کار نیست؛ امیدوارم که مجدداً برخی از مردم و رسانه ها این شائبه را به وجود نیاوردند که میان من و آقای مدیری اختلاف افتاده است! چرا که من در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ترکیبی «سه شو» هستم که قرار است بعد از ایام سوگواری ماه صفر پخش خود را از شبکه سوم سیما آغاز کند.

بازیگر سریال محبوب «پاورچین» ادامه داد: «سه شو» برنامه ای ترکیبی است که قرار است هفته آخر شاد و مفرحی را برای تمامی مردم به وجود بیاورد؛ این برنامه شامل قسمت‌های مختلف از جمله دوبله، انیمیشن، نمایش، مسابقه و کلیپ‌های خوانندگی است که بخش استعدادیابی آن در حال حاضر در لوکیشن باغ بهشت در حال ضبط است.

این بازیگر مطرح خاطرنشان کرد: در این برنامه ما مشکلات فردی و خانوادگی خودمون را به زبان طنز و نمایش بیان خواهیم کرد. مجموعه نمایشی «سه شو» یک طنز ترکیبی است که مهارت و سبک زندگی اجتماعی و فردی را مد نظر دارد و من خوشحالم که بسیاری از همکاران خوبم از جمله مهران غفوریان و حمید لولایی مرا برای هرچه پرباتر شدن برنامه یاری می دهند.

بازیگر فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی نمی پوشد» سپس در رابطه با بخش مهم استعدادیابی این برنامه اظهار داشت: تاکنون نزدیک به ۱۴۰۰ نفر از علاقمندان بازیگری در آثار طنز برای حضور در این مجموعه تست داده اند که ما قرار است در نهایت از میان آن ها ۵ نفر برتر را انتخاب کنیم و فضایی ایجاد کنیم تا آن ها بتوانند به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوند؛ من معتقدم این بزرگترین رسالت ما است که استعدادهایی که در کشورمان وجود دارند را به درستی هدایت کنیم و نگذاریم آسیب های زیادی که در این عرصه وجود دارد آن ها را نابود کند.

رضویان تأکید کرد: متأسفانه حرفه ما آبستن حوادث مختلف است و به قول پیشکسوت های ما هیچ رحمی ندارد و به یکباره می تواند بازیگر را برای همیشه محو کند. از این رو نیاز است تا تمامی افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای در این عرصه حضور داشته باشند از منظر روانشناختی و جامعه شناختی مورد ارزیابی قرار گیرند تا در آینده دوری از این حرفه نتواند منجر به بروز مشکلات متعدد در زندگی شان شود.

بازیگر فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» در بخش دیگری از این گفتگو با آرزوی اینکه امیدوارم بتوانم حضوری جدی و فعال در سینما داشته باشم گفت: من بسیار مایل بودم بعد از ۳ سال دوری از سینما امسال حضوری جدی در سینمای کشور داشته باشم اما متأسقانه برنامه «سه شو» و سریال «درحاشیه» باعث شدند تا من نتوانم به این آرزو دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: این در حالی است که پیشنهادهای بسیار خوبی از جمله بازی در فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی، «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور و... را داشتم و عدم مهیا شدن شرایط برای بازی در این فیلم ها باعث شد تا این روزها حسابی «دمغ» باشم!

رضویان در پاسخ به این سوأل که حضور در کدامیک از مدیوم ها را بیشتر می پسنند اظهار داشت: من همیشه نسبت به این مسأله واقف هستم که متولد تلویزیون ام و در سینما مهمانی بیش نیستم؛ اما با این همه علاقه زیادی برای بازی در فیلم های سینمایی در من وجود دارد و همین باعث شد تا ۲ سال پیاپی به عنوان پرکار ترین و پرفروش ترین بازیگر در سینما حضور داشته باشم اما خوب مدتی است که شرایط مانع از حضورم در این عرصه شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» در خاتمه این گفتگو متذکر شد: در اوایل دهه ۸۰ که من وارد سینما شدم بسیاری از کارشناسان مطرح کردند که حضور من توانسته باعث رونق سینما و آشتی مردم با سالن های سینما شود؛ من دوست دارم با خلاقیت جدید بتوانم به سینما باز گردم و امیدوارم که کارگردانان و فیلمنامه نویسان طنز در سینما به این نتیجه برسند که سن من بالا رفته و می توانند نقش های مختلف و متفاوتی را به من بدهند تا دست از کلیشه های تکراری برای حضور در سینما بردارم.


ویدیو : رضویان: دیگر طاقت «درحاشیه» را ندارم