رضا عنایتی: بازیکنان ما پول ندارند بنزین بزنند :   اخبار ورزشی - رضا عنایتی: ...



بنزین , رضا عنایتی , مصرف بنزین

 

اخبار ورزشی - رضا عنایتی: بازیکنان ما پول ندارند بنزین بزنند/ توقع دارم کروش به تیم ملی دعوتم کند

 رضا عنایتی دیگر دوست ندارد در مورد ماجرای بازگشت به استقلال صحبت کند.

 رضای آقای گل یک تبریک ویژه به آرش برهانی که صدمین گل اش در باشگاه استقلال را به ثمر رساند می گوید:«مبارک آرش باشد.حقش بود و امیدوارم با همین انگیزه به کارش در استقلال ادامه بدهد.»با رضا عنایتی تماس گرفتیم تا درباره وضعیت این روزهای صبا حرف بزنیم.

 

صبایی که چند صباحی است گرفتار مشکل بزرگی به نام بی پولی شده و به قول عنایتی بعضی از بازیکنان آنها حتی پول ندارند تا بنزین بزنند.«خیلی ها باور نمی کنند.اما رقم قرارداد بیشتر بازیکنان ما زیر 50 میلیون تومان است.»

*این مشکلی است که صبا را از اواسط فصل وارد حاشیه های زیادی کرده است.
شرایط اصلا خوب نیست.مشکلات مالی دارد بدجور فشار می آورد.فکر بازیکنان مشغول است.ما مدام می گوییم امیدواریم مشکلات حل شود اما فقط امیدواریم و اتفاق دیگری نمی افتد.

*صبا معمولا از این حاشیه ها نداشت.اما امسال...
صبا هیچ وقت حاشیه نداشته اما این بار مشکلات مالی دارد اذیت می کند.با وجود اینکه قول هایی داده شده اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.بازیکنان ما بیشتر از بیست و سه چهار درصد از قراردادهایشان را نگرفته اند.البته قراردادهای آنها چندان هم بالا نیست.خیلی ها زیر 50 میلیون تومان گرفته اند.دوستان ما باور نمی کنند که بازیکنان نیاز دارند.

*تهدید بازیکنان به اعتصاب تا چه اندازه جدی است؟
از جدی گذشته و واقعیت دارد.دست من هم به عنوان بازیکن بزرگتر بسته است و دیگر نمی توانم کاری کنم.واقعیت این است که یک ماهی است دارم می گویم بچه ها سفت تمرین کنید،محکم باشید تا تیم خوب نتیجه بگیرد.آنها هم به من احترام گذاشته اند و تمرینات را تعطیل نکرده اند.بعضی از بچه ها حتی پول بنزین زدن هم ندارند.

*بعد از اعتصاب پرسپولیسی ها علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی اعلام کرد که تکرار این اتفاق ها به عنوان تبانی استنباط می شود و کمیته انضباطی با این گونه رفتارها برخورد می کند.
تبانی؟با کی؟برای چی؟این حرف برای همه گنگ است.تبانی یعنی ردو بدل شدن پول برای اینکه تیمی نتیجه نگیرد.بازیکنان ما دنبال حق و حقوقشان هستند و آیا این تبانی است؟آقای علیپور کمی عمیق فکر کنید.بعضی از بچه های ما حتی پول خرید غذا و خوراکی هم ندارند.شما اگر می توانید کاری کنید تا تیم هایی که توانایی مالی ندارند وارد لیگ برتر نشوند.

 

در ابتدای فصل از این حرف ها زیاد زده می شود اما هرگز به مرحله عمل نمی رسد.لیگ ما حرفه ای است اما بعضی از تیم ها حتی نمی توانند سفرهای برون شهری هم انجام بدهند.درضمن بازیکن که نمی خواهد باج بگیرد و تبانی کند.آنها حقشان را می خواهند.در اسلام هم آمده که کارگر تا عرقش خشک نشده باید دستمزدش را بدهی.

*درهفته بیست و هفتم باید مقابل پرسپولیس بازی کنید.آنها از کورس قهرمانی عقب افتاده اند و ...
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.والا ما هم شرایط چندان خوبی نداریم.درست است که از قعر جدول فاصله گرفته ایم اما هر 4 بازی باقیمانده برای ما حکم فینال را دارد.پرسپولیس هم مهره های خوبی دارد و برای ما قابل احترام است.با شرایطی که ما داریم بازی سختی را پیش را داریم.امیدوارم اتفاق های خوبی که مسئولان وعده داده اند در همین یکی دو روز بیفتد.

*شما همیشه به پرسپولیس هم خوب گل زده ای.به خصوص زمانی که در استقلال بودید.
من همیشه تلاشم را کرده ام در هر تیمی که بوده ام بهترین بازی هایم را انجام بدهم.

*با شرایطی که استقلال دارد آنها به قهرمانی نزدیک هستند.فکر می کنید تیم سابق شما بتواند جام قهرمانی را بالای سرش ببرد؟
شرایط متفاوت است.استقلال با تجربه اش دارد نتایج خوبی می گیرد.آنها در چند وقت اخیر حاشیه ای نداشته اند و من امیدوارم که بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند.

*رضا عنایتی همیشه دوست داشته به استقلال برگردد.دوست داشتید امسال در این تیم بودید و قهرمانی(احتمالی)را جشن می گرفتید؟
این دست من نیست یا اینکه بخواهم زمانی برایش تعیین کنم.بحث تیمی است و بحث کادر فنی استقلال.دیگر نمی خواهم در این مورد حرفی بزنم.

*آرش برهانی با گلی که در بازی با سایپا زد صد گله شد.آرش آقای گل و رضای آقای گل از ذهن هواداران استقلال پاک نخواهند شد.
به آرش تبریک می گویم.امیدوارم او با همان انگیزه تمام بازی های لیگ را بازی کند و بتواند باز هم بیشترگل بزند.

*شما به همراه دو جوان لیگ،بایرامی و انصاری فرد در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارید.به قول هواداران هنوز هم بوی گل می دهید.
این هم از لطف خداوند است.به نظر من آدم در هر کاری باید جدیت داشته باشد.نباید انگیزه ها از بین برود.تا زمانی که فوتبال بازی می کنم هدف دارم و این هدف را دنبال می کنم.خدا را شکر می کنم که تا الان هم به هدف هایم رسیده ام.

*خودت فکر نمی کنی جای آقای گل لیگ برتر در تیم ملی خالی است؟
من اعتقاد دارم بحث حضور در تیم ملی بحث گسترده ای است.واقعیت این است که توقع دارم این اتفاق بیفتد اما نمی خواهم به زور و با تبلیعات به تیم ملی دعوت شوم.اگر واقعا می توانم کمک کنم از خدایم است که به تیم ملی دعوت شوم اما اگر هم این اتفاق نیفتاد برای بقیه بچه ها آرزوی موفقیت می کنم.

*رضا عنایتی چه زمانی از فوتبال خداحافظی می کند؟
فعلا قصد این کارها را ندارم.فعلا که شرایط بدنی ام خوب است و تا زمانی که بدنم جواب می دهد فوتبال بازی می کنم.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین

 


ویدیو : رضا عنایتی: بازیکنان ما پول ندارند بنزین بزنند