رضا ضراب: امکان دارد بمیرم! :   اخبار بین الملل - رضا ضراب: امکان دارد بمیرم! یک ...



آیا امکان تروربیولوژیک وجود دارد؟ , تاجایی که امکان دارد همکارتان را وارد زندگی شخصی تان نکنید , تا جایی که امکان دارد همکارتان را وارد زندگی شخصی تان نکنید

 

اخبار بین الملل - رضا ضراب: امکان دارد بمیرم!

یک نماینده مجلس ترکیه به نقل از رضا ضراب خبر داد که او باید سریعاً عمل جراحی کند.

رضا ضراب تاجر ترک ایرانی‌تبار که در جریان پرونده فساد مالی سال گذشته در ترکیه بازدداشت شده بود، آنطور که خودش گفته در شرایط جسمی مناسبی قرار ندارد و احتمال مرگش وجود دارد.

این موضوع را امروز اردال آکسونگر، نماینده شهر ازمیر در مجلس ترکیه به رسانه‌ها خبر داد. خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، به نقل از آکسونگر خبر داد که در جریان بررسی پرونده فساد مالی چهار وزیر سابق دولت اردوغان در کمیسیون ویژه‌ای تشکیل و به موضوع رسیدگی می‌کند.

به گفته وی، این کمیسیون از رضا ضراب خواسته بود که در آن حاضر شده و به پرسش‌های نمایندگان پاسخ دهد. این نماینده مجلس ترکیه می‌گوید رضا ضراب در پاسخ گفته: «باید عمل جراحی انجام دهم. امکان دارد بمیرم».

بر اساس این گزارش، آکسونگر به رسانه‌ها خبر داده که به همین دلیل او برای پاسخگویی به پرونده فساد مالی چهار وزیر به کمیسیون مربوطه نرفته است.

سال گذشته ماجرای رشوه‌هایی که رضا ضراب به برخی از وزرای کابینه دولت اردوغان داده بود، جنجال رسانه‌ای بزرگی را پدید آورد. به دنبال آن بود که نام شریک ایرانی وی، بابک زنجانی نیز به میان کشیده شد. زنجانی اما در اطلاعیه‌هایی این همکاری را تکذیب کرد و گفت که هیچ‌گاه با او همکاری نداشته است. به دنبال آن بود که بابک زنجانی نیز در ایران دستگیر شد و از دی ماه سال گذشته تاکنون در زندان به سر می‌برد.
اخبار بین الملل - مثلث‌ آنلاین 

 


ویدیو : رضا ضراب: امکان دارد بمیرم!