رضا صادقی از شروع تمرینات ارکستر مشکی‌پوشان خود برای اجرا‌هایش خبر داد :



بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع , کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند , ایده برای شروع کار

 

از سوپرایز‌های ویژه برای کنسرت تا قطعه جدید برای خرمشهر و کلیپ‌‌سازی برای آلبوم جدید

رضا صادقی از شروع تمرینات ارکستر مشکی‌پوشان خود برای اجرا‌هایش خبر داد و در این‌باره به سایت موسیقی ما گفت: «تمرین‌های ارکسترم شروع شده و بازهم مثل سال‌های قبل با دوست و همکار خوبم بهنام ابطحی مشغول همکاری هستم و رهبری گروه کنسرتم را او به عهده دارد. به احتمال زیاد این بار در کنسرت تهران و در روز‌های 5 و 6 تیرماه در خدمت هواداران خود خواهیم بود.»

وی ادامه داد: «یک سری سورپرایزهای ویژه در نظر دارم که در کنسرت اجرایشان خواهم کرد که کسی تا به حال نشنیده است.»

 

وی که یک کلیپ را آماده کرده و قرار است آن را در آلبوم جدید خود منتشر کند در ادامه خاطر نشان کرد: «سه کلیپ دیگر هم قرار است برای آلبومم بسازم تا همزمان با انتشار آلبوم به دست علاقه‌مندان برسد.»

وی در مورد کلیپ‌های خود اظهار داشت: «این کلیپ‌ها کارهای نسبتا خوبی شده‌اند و امیدوارم همه آن‌ها را دوست داشته باشند. من و گروهم تمام سعی‌ام را کرده‌ایم که این اتفاق بیفتد. »

 

وی در مورد اکران فیلم سینمای بی خداحافظی که در آن نقش‌آفرینی کرده است اظهار داشت: «فکر می‌کنم خرداد ماه یا تیرماه فیلم سینمایی‌ام اکران شود. این طور که خبر رسیده، می‌توان از اکران آن در این ماه‌ها خبر داد. »

وی همچنین ادامه داد: «یک قطعه نیز برای خرمشهر اجرا کرده و خوانده‌ام که تنظیم آن را دکتر محمدرضا چراغعلی به عهده داشته است. در واقع این برای اولین بار است که با گویش جنوبی خوزستانی قطعه‌ای را اجرا کرده‌ام.»

 

گفتنی است برای روز آزاد سازی خرمشهر از ۲۷ خواننده دعوت شده تا قطعه‌ای با موضوع و محوریت خرمشهر اجرا کنند که رضا صادقی یکی از آنهاست.

وی در پایان به موسیقی ما گفت: «در حال حاضر کار بخصوصی انجام نمی‌دهم و فقط دارم از زندگی خودم و از کار موسیقی لذت می‌برم. کار دیگر برای این روز‌هایم ندارم جز اینکه خود و گروهم را برای کنسرت ‌آماده کنم.»/موزیک ما


ویدیو : رضا صادقی از شروع تمرینات ارکستر مشکی‌پوشان خود برای اجرا‌هایش خبر داد