رضایی: از برخی پیامک​های انتخاباتی خنده​ام گرفت/ جلیلی:منتخب مردم مورد احترام همگان قرار گیرد :



برای تعویض رم چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد , در خاورمیانه چه فیلم های ایرانی مورد توجه قرار گرفت , رونالدو مورد تمسخر قرار گرفت

محسن رضایی هم رای داد/ از برخی پیامکهای انتخاباتی خندهام گرفت

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهور با حضور در روستای منجیل آباد شهرستان رباط کریم رای خود را به صندوق شماره 75 انداخت.

محسن رضایی پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه اخذ رای در یکی از روستاهای رباط کریم گفت: من به اینجا آ‌مدم تا بگویم مساله اصلی ما مردم هستند و به همین دلیل آمده‌ام رای خود را به صندوق بیاندازم.

به گزارش ایسنا، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: پیام من به هوادارانم این است که انتخابات و تعیین دولت، مجلس یا شوراها یکی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران است که توسط خود آنها به دست آمده و بهای سنگینی برای آن پرداخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما سرنوشت خودمان را به دست خودمان می‌سازیم و به همین دلیل باید از این دستاورد حراست کنیم و حضور فعالی در آن داشته باشیم و ثابت کنیم که به دستاوردها و میراث گذشته‌هایمان پایبند هستیم و آنها را به زیر پا نمی‌گذاریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تاکید کرد: باید با شرکت در انتخابات، سرنوشت خودمان را تعیین کنیم و به شکل باشکوهی در انتخابات حضور پیدا کنیم.

وی اولین اقدام خود در صورت انتخاب شدن توسط مردم را حل مشکل گرانی و برداشتن مشکلات اقتصادی از روی دوش مردم اعلام کرد و در پاسخ به این پرسش که "اگر انتخاب نشدید چگونه به قانون تمکین خواهید کرد؟" گفت: از هر تصمیمی که ملت ایران بگیرند تشکر می‌کنم و مطمئنم ملت ایران امروز شگفتی می‌آفریند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره پیامک‌های انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: از برخی از آنها خنده‌ام گرفت البته این بد نیست که نشاط و شادابی به جامعه برگردد. من خوشحال می‌شوم که نشاط و شادابی را در چهره مردم ببینیم.

رضایی با بیان اینکه "خود را سرباز مردم می‌دانم"، تاکید کرد: امیدوارم با کمک شما آرزوی کسانی که اینجا خوابیده‌اند (شهدا) برآورده شود. آرزوی شهدای این بود که جمهوری اسلامی ایران زندگی مردم درست شود ما نصف راه رفته‌ایم و نصف دیگر آن را هنوز تحقق پیدا نکرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور امروز خود بر مزار شهدا ادامه داد: راه من، ادامه راه برادران شهیدم است. امیدوارم بتوانم خدمتی به مردم ایران انجام دهم. 

 

سعید جلیلی پس از ارائه رای: منتخب مردم مورد احترام همگان قرار گیرد

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایسنا،  سعید جلیلی کاندیدا‌ی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گفت: هر که مردم انتخاب کنند و از صندوق‌های رای بیرون آید، باید مورد احترام همگان قرار گیرد.

وی که با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم در انتخابات شرکت کرد با بیان این مطلب،افزود: همه بایستی کمک کنند تا منتخب مردم بتواند به مردم خدمت کند.

وی ادامه داد: از آحاد مردم و همه هواداران نامزد‌ها می‌خواهم که به خلق حماسه سیاسی کمک کنند و تحقق این حماسه زمانی کامل می‌شود که بعد از اعلام نتایج نیز همه به رای مردم احترام گذاشته و براساس قانون عمل کنند.

ایسنا

 


ویدیو : رضایی: از برخی پیامک​های انتخاباتی خنده​ام گرفت/ جلیلی:منتخب مردم مورد احترام همگان قرار گیرد