رسیدگی مجدد به پرونده پستچی قلابی : اخبار حوادث - رسیدگی مجدد به پرونده پستچی ...




اخبار حوادث - رسیدگی مجدد به پرونده پستچی قلابی

متهم وقتی مقابل شاكیان قرار گرفت اتهام خودش را قبول كرد. پس از انتشار تصویر متهم در رسانه‌ها 20 زن دیگر با حضور در پلیس آگاهی علیه متهم شكایت كردند.

رسیدگی مجدد به پرونه پستچی قلابی به اتهام افساد فی الارض از طریق تجاوز به عنف در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش مشرق،  رسیدگی مجدد به پرونه پستچی قلابی به اتهام افساد فی الارض از طریق تجاوز به عنف در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

پستچی قلابی که (ا.م) نام دارد در سال‌های اخیر با جعل عناوین مأمور پست و برق به درب منازل حاضر شده و پس ورود به منازل ضمن تهدید با چاقو و تیغ موکت‌بری، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

پس شکایت ده‌ها نفر از شهروندان تهرانی پرونده در سیر مراحل قضایی قرار گرفت و سرانجام متهم توسط عوامل انتظامی در یکی از استان‌های مجاور پایتخت دستگیر گردیده و به محکمه عدالت سپرده شد.

دادگاه رسیدگی به این پرونده از تاریخ 93/07/06 آغاز گردیده و جلسه دوم دادگاه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی امروز برگزار گردید.

اولین شكایت علیه متهم 31 ساله سه سال قبل مطرح شد. روز حادثه زنی به مأموران پلیس خبر داد كه از سوی مردی كه خودش را مأمور پست معرفی كرده بود مورد آزار قرار گرفته است. او توضیح داد: درخانه مشغول كار بودم كه زنگ زدند. مردی گفت برایمان بسته پستی آورده و خواست دم در بروم. وقتی در را باز كردم و جلوی در رفتم، دیدم كه این مرد وارد ساختمان شده است. بعد هم چاقوی بلندی زیر گلویم گذاشت و با تهدید. . . .

بعد از مطرح شدن شكایت، مأموران پلیس آگاهی دست به تحقیق زدند اما نشانی از مأمور قلابی پیدا نكردند. در حالی كه تعداد شكایت‌ها به 20 نفر رسیده بود یكی از شاكیان خودش را به مأموران رساند و گفت مرد متجاوز را در پارك دیده است. او گفت: ساعتی قبل كه در پارك بودم به صورت كاملاً تصادفی متهم را دیدم. وقتی با او مواجه شدم مرا شناخت. به سرعت سوار موتورش شد و فرار كرد. این زن در توضیح ماجرا هم گفت: روز حادثه در خانه تنها بودم كه مردی زنگ زد و گفت پستچی است. وقتی مقابل خانه رسیدم خواست به زور وارد خانه شود. مقاومت كردم و او فرار كرد.

بعد از به دست آمدن این سرنخ بود كه مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر متهم را به دست آوردند و بعد از یك عملیات گسترده تحقیقاتی او را به دام انداختند.


متهم وقتی مقابل شاكیان قرار گرفت اتهام خودش را قبول كرد. پس از انتشار تصویر متهم در رسانه‌ها 20 زن دیگر با حضور در پلیس آگاهی علیه متهم شكایت كردند. بررسی زندگی خصوصی ایمان هم نشان داد كه او صاحب دو همسر و دو فرزند است و مدتی قبل در كارهای ساختمانی فعالیت داشته است. بعد از انجام بازجویی‌ها پرونده در دادسرای ناحیه 21 بررسی شد و متهم به هر 40 فقره تجاوز اقرار كرد. 

اخبار حوادث - مشرق


ویدیو : رسیدگی مجدد به پرونده پستچی قلابی