رسیدن مطالعه مفید در استان برنامه اصلی ... :     رسیدن مطالعه مفید در استان ...



 

کتاب مفید برای مطالعه , برنامه غذایی برای مطالعه , مطالعه مفید

 

رسیدن مطالعه مفید در استان برنامه اصلی کتابخانه های کرمانشاه .بهرامی مسئول ارتقا مطالعه مفید استان: برنامه ریزی و کاربردی کردن پیش نویس مطالعه مفید نهاد کتابخانه های عمومی کشور راهی برای ارتقا کتاب و کتابخوانی است.




به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان از واحد ارتقا مطالعه مفید استان:



بهرامی در خصوص مطالعه مفید و برنامه های این واحد در سال گذشته بیان نمود :



با توجه به تشکیل واحد مطالعه مفید در استان در تاریخ مرداد ماه ۱۳۸۸ این واحد فالیتهای خود را آغاز نموده و توانسته با اجرایی نمودن برنامه های مطالعه مفید گام موثری در ارتباط با رشد اعضای کتابخانه های عمومی استان داشته باشد.



از برنامه های اجرا شده با همکاری این واحد در استان برگزاری ۴ همایش ذیل نام برد:

۱-مطالعه مفید

۲- فناوری های نوین در کتابخانه های عمومی

۳- ISI ,ISC

۴- جشن کتاب

همچنین برگزاری ۶مسابقه های کتابخوانی در سطح استان و نیز برگزاری بیش از ۱۴ مسا بقه کتابخوانی در کلیه شهرستانها که به مناسبت های خاص برگزار شد.



از دیگر فعالیتهای این واحد در سال گذشته حضور چشم گیر در پنجمین نمایشگاه بزرگ استان بود که در این نمایشگاه با ارائه برنامه های مطالعه مفید به مراجعه کنندگان ۵۰۰۰ نفر عضو کتابخانه های عمومی شدند.



برگزاری بیش از ۱۰ نمایشگاه عکس جهت بازدید علاقه مند به کتابخانه در زمینه های مختلف از دیگر برنامه های واحد مطالعه مفید استان بود.



شایان ذکر است در سال گذشته با حضور دراکثر جلسات انجمن استان و همچنین نشست با استاندار، امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسولین استان در خصوص مطالعه مفید جزیی از . برنامه های اصلی این واحد اجرایی شد.



که امید است با همکاری همیشگی این مسولین با کتابخانه های عمومی و نظرات مثبت راه گشای ایشان شاهد رشد پیش از پیش مطالعه بخصوص مطالعه مفید در استان باشیم.



همچنین با برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در تابستان ۱۳۸۸ و برپایی ۳۵ پایگاه در سطح استان در زمینه های علمی آموزشی شاهد حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از اعضا در پایگاه های اوقات فراغت کتابخانه های عمومی استان بودیم.



از نکات مهم در ارائه برنامه های واحد مطالعه مفید همکاری با بیش از ۱۵ خبرگزاری و نشریه است که همواره در عرصه کتاب و کتابخوانی دلسوزانه همرا واحد مطالعه مفید بوده اند.



و همچنین همکاری صدا و سیما مرکز استان و بخصوص باشگاه خبرنگاران در ارائه و معرفی برنامه های مطالعه مفید با حضور در همایشها و نشستهای اداره کل کتابخانه های عمومی استان.نقش بسزایی داشته اند.



و در پایان اجرا ی طرح یار مهربان با همکاری چهار نشریه پر مخاطب در استان جهت معرفی تاز های کتاب و کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه به عموم مردم شهر کرمانشاه..../گزارش : اخبار ارسالی به آفتاب

 

 

 


ویدیو : رسیدن مطالعه مفید در استان برنامه اصلی ...