رستوران‌های جالب در گوشه‌وکنار دنیا : همیشه در انتخاب یک رستوران اولین چیزی ...



همیشه در انتخاب یک رستوران اولین چیزی که به آن توجه می‌شود، خوب بودن غذاهاست، اما هستن کسانی که بعضی از رستوران‌ها را نه تنها به خاطر غذای خوب، بلکه به خاطر فضا و محیط آن انتخاب می‌کنند. با ما باشید تا شما را با رستوران‌هایی آشنا کنیم که اکثر مراجعان آنها را به خاطر عجیب و غریب بودنشان انتخاب می‌کنند و در واقع عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا به حساب می‌آیند.

 همیشه در انتخاب یک رستوران اولین چیزی که به آن توجه می‌شود، خوب بودن غذاهاست، اما هستن کسانی که بعضی از رستوران‌ها را نه تنها به خاطر غذای خوب، بلکه به خاطر فضا و محیط آن انتخاب می‌کنند. با ما باشید تا شما را با رستوران‌هایی آشنا کنیم که اکثر مراجعان آنها را به خاطر عجیب و غریب بودنشان انتخاب می‌کنند و در واقع عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا به حساب می‌آیند.

رستوران داینیگ پود در تایلند
شاید واسه خیلی از ما غذا خوردن در ارتفاع عجیب باشد، اما اگه از این کار لذت می برید، می‌توانید یک نوع از غذاخوردن در هوا را در «رستوران داینیگ پود تایلند» تجربه کنید. در این رستوران شما سوار یک اتاقک ننو مانند می‌شوید که یک میز پذیرایی وسط آن است، سپس شما را بالا می‌کشند تا وسط درخت‌ها! غذایتان را در آسمان، همراه با لذت بردن از منظره جنگلی اطراف و آرامشی که در فضا حاکمه نوش جان می‌کنید. نکته جالب در مورد سرویس‌دهی این رستوران این است که سفارش‌ها توسط خدمتکارها با زیپ لاین آورده می‌شود.

دانستنی های جالب دنیا , دانستنیهای جالب دنیا , عجیب ترین رستوران های دنیا

 
رستوران قصر یخی فنلاند
تا به حال شده با خودتان فکر کنید که غذا خوردن در یک فضای یخی چه حالی می‌تواند داشته باشد؟ رستوران قصر یخی فنلاند همان جائی است که می‌شود غذا خوردن بین یخ‌ها را تجربه کرد. این رستوران که در کنار هتلی به همین اسم قرار دارد، هر ساله یا از اول ساخته می‌شود و یا مورد بازسازی قرار می‌گیرد، چرا که با هر بار آب شدن یخ‌ها آسیب زیادی به این رستوران وارد می‌شود. این رستوران داخل یخ درست شده و دما آن بین 5 تا 10 درجه زیر صفر است، اما غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود گرم هستند تا شما را گرم کنند. معروف ‌ترین غذای این رستوران خوراک ماهی‌های قطبی است.  

خاص ترین رستوران های دنیا , دانستنیهای جالب دنیا با عکس , رستوران های خاص دنیا

 

رستوران اسکای صوفیه،‌ بلغارستان
این رستوران یک پیشنهاد فوق‌العاده‌ست برای کسانی که دوست دارند غذا خوردن در آسمان سر یک میز بزرگ را تجربه کنند! این رستوران از یک میز و تعدادی صندلی تشکیل شده که بعد از چیده شدن وسایل پذیرایی با کمک یه جرثقیل به آسمون رفته و شما می‌توانید در فاصله 50 متری از زمین غذایتان را نوش جان کنید. به جز بلغارستان در جاهای دیگری مانند سیدنی، تورنتو، ریگا، لاس وگاس، بوداپست و... این مدل رستوران وجود دارد.  

عجیب ترین رستوران دنیا , خبرهای جالب روز دنیا , جالب ترین مجسمه های دنیا

 

 ماجرای جالب با وفا ترین دوست دنیا , عکس های جالب ترین و حیرت انگیزترین رستوران های جهان , ورزش های جالب دنیا

 

رستوران توالت مدرن در تایپه تایوان
شاید حتی با شنیدن اسم این رستوران هم حالتان بد شود، چه برسد به این که بخواهید غذایی در آن تست کنید. در واقع همه دکوراسیون این رستوران با ظروفی مثل توالت فرنگی و صندلی‌هایی از توالت فرنگی تزئین شده که قطعا نمی‌تواند خیلی جذاب باشد. حتی غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند ظاهر خوشایندی ندارند.


زیباترین زنان چهار گوشه دنیا تصاویر , اداب و رسوم جالب مردم دنیا , دیدنیهای جالب دنیا

 

رستوران کلینیک در سنگاپور
شاید باورش عجیب باشد اما خیلی‌ها فقط به خاطر دیدن و غذا خوردن در این رستوران به سنگاپور می‌روند. رستورانی که تمامی دکوراسیون آن شبیه تجهیزات بیمارستان است و حتی پیشخدمت‌های آن با لباس پرستاری از مشتریان پذیرایی می‌کنند. همه چیز در این رستوران جالب است، از نوشیدنی‌هایی که در کیسه‌های خون ریخته می‌شود تا سس‌هایی که در سرنگ وجود دارد و... 

جالب ترین مطالب علمی دنیا , تصاویری جالب و دینی از شاد ترین قبرستان دنیا , بلندترین رستوران دنیا در ارتفاع در مالزی

 
رستوران نینجا توکیو
برای آنهایی که از ماجراجویی لذت می‌برند، این رستوران بهترین گزینه‌ست. رستورانی با مسیرهای پر رمز و راز و درهای پنهان که در نهایت منتهی می‌شود به سالن غذاخوری! پیشخدمت‌های اینجا با لباس‌های نینجا از شما پذیرایی می‌کنند. تنوع غذایی این رستوران خیلی زیاد است و البته باید گفت که سطح قیمت بالایی هم دارد. جالب اینجاست که وقتی نینجا‌ها مطمئن می‌شوند که شما مشغول خوردن غذا هستید با حقه‌هایشان حسابی شما رو غافلگیر می‌کنند که در نوع خود خیلی هیجان‌انگیز است. 

بلندرین رستوران دنیا در ارتفاع ر مالزی , برترین رستوران های دنیا , بهترین رستوران های دنیا

   

اخبار گوناگون - بازار خبر


ویدیو : رستوران‌های جالب در گوشه‌وکنار دنیا