رستمی: قسمت نبود مدال طلا بگیرم : وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان از عملکرد ...


وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان از عملکرد خود در مسابقات جهانی ابراز رضایت کرد و گفت که قسمت نبوده در این مسابقات به مدال طلا دست یابد. خبرگزاری تسنیم: کیانوش رستمی بعد از مراسم اهدای مدال در سالن جورج آر براون در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من تمام تلاشم را کردم و به نتیجه‌ای که خدا برایم خواسته بود هم رسیدم. امیدوارم بتوانم در المپیک جبران کنم.

رستمی به حرکت دوم و سوم خود در دو ضرب اشاره کرد و گفت: در حرکت دوم وزنه از پشت سرم افتاد. من برای دو ضرب از تکنیک جدیدی استفاده کردم تا بتوانم عملکردم را در این حرکت بهتر کنم، اما متأسفانه نشد. به نظر خودم حرکت دومم درست بود، اما قسمت نبود من طلا بگیرم. برای حرکت آخرم هم آرنجم به زانویم خورد و مانع از انجام حرکتی درست شد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که آیا انتقاداتی که برخی منتقدان به حسین توکلی سرمربی تیم ملی در ارتباط با انتخاب وزنه‎ها مطرح می‌کنند وارد است یا خیر ، گفت: به نظر من حسین توکلی مربی خیلی بزرگی است. او ارتباط بسیار خوبی با تک تک وزنه‌برداران دارد و برای انتخاب وزنه‌ها به نظر بچه‌ها احترام می‌گذارد و مانند مربیان خودرأی که تنها حرف و نظر خودشان را در نظر می‌گرفتند، نیست. او یکی از بهترین مربیان وزنه‌برداری کشور است.

رستمی همچنین به شرایط حاکم بر تیم ملی وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: بهداد سلیمی دچار آسیب‌دیدگی شد. سعید محمدپور مصدوم شد و سهراب مرادی هم دچار مشکل شد. رسول تقیان و جابر بهروزی نیز حذف شدند. هر کس دیگری هم جای من بود با این شرایط حاکم بر تیم دچار استرس می‌شد و فشار سنگینی را بر روی خود حس می‌کرد اما کیانوش رستمی همواره تلاش کرده است که استرس نداشته باشد و تنها به کار و وزنه‌های خود فکر کند.

رستمی در آخر از علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور و تماشاچیان حاضر در سالن تشکر و ابراز امیدواری کرد که در المپیک عملکرد بهتری داشته باشد و مدال طلا کسب کند.


ویدیو : رستمی: قسمت نبود مدال طلا بگیرم