رسایی در فنلاند (+عکس) : رسایی که گویا علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا ...



رسایی که گویا علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا دارد پیشتر چندین بار به دعوت نهادهای عمومی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به کشور آلمان رفته است..

حمید رسایی نماینده مجلس برای تبلیغ به فنلاند سفر کرده است که البته با حاشیه‌هایی همراه بوده است.


حمید رسایی باز هم برای تبلیغ دین اسلام به اروپا رفت. او ساعت 5:15 دقیقه بامداد 14 تیر، با پرواز شماره 873 هواپیمایی ترکیش ایر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت. حمید رسایی باز هم برای تبلیغ اسلام به اروپا رفت و این بار هلسینکی فنلاند .

رسایی که گویا علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا دارد پیشتر چندین بار به دعوت نهادهای عمومی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به کشور آلمان رفته است.

 

فنلاند , حمید رسایی , رسایی

 

وی در پست اینستاگرامی اخیرش فیلمی منتشر کرده است که سخنرانی خودش در یک مسجد را نشان می دهد. او در این پست نوشت:

به لطف الهی مراسم شبهای قدر در جمع ایرانیان مقیم فنلاند در کنار برادران و خواهران افغانی، لبنانی، عراقی و تعداد از شیعیان فنلاند به خوبی و با معنویت و صفایی که معمولا در چنین جمع هایی هست برگزار شد.

 

تحصیل در فنلاند , کار در فنلاند , تحصیل فنلاند

 

گاهی اوقات حضور یک ایرانی مومن و متعهد به اندازه چندین دستگاه عریض و طویل اداری در خارج از کشور تاثیر گذار است. آقای بهمن پور و همسر فنلاندی ایشان و دو پسر پرشور و انقلابی شان از جمله مصادیق این خانواده ها هستند. خدا همه خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامی را در هر کجا هستند، حفظ کند.

اخبار سیاست خارجی - باشگاه خبر نگاران


ویدیو : رسایی در فنلاند (+عکس)