رد رشوه ۱۵۰ میلیونی توسط مأموران پلیس فتا : پلیس وظیفه شناس فتا، رشوه یک میلیارد ...



کنترل تلگرام توسط پلیس فتا , کنترل فضای مجازی توسط پلیس , پیگیری تلگرام توسط پلیس فتا

پلیس وظیفه شناس فتا، رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی گردانندگان یک سایت کاریابی قلابی را رد کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس وظیفه شناس فتا این استان، رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی گردانندگان یک سایت کاریابی قلابی را رد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت برخی از شهروندان مبنی بر اغفال از سوی فردی که از طریق فضای مجازی به بهانه استخدام قطعی و کار در منزل برای متقاضیان از آنها میلیون ها ریال کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال رصد و گشت زنی های اینترنتی، کارشناسان پلیس فتا به وب سایتی برخورد کردند که گرداننده آن تحت عنوان شرکت تولید کننده «دستمال کاغذی» در قبال دانلود پکیج کار در منزل و استخدام قطعی کاربران متقاضی کار، مبلغ 150 هزار ریال بابت هزینه دانلود پکیج و استخدام قطعی در آن شرکت دریافت می کرد که پس از واریز مبلغ مذکور در پکیج ارسالی از متقاضیان خواسته می شد تا جهت ضمانت مواد اولیه دستمال کاغذی، مبلغ 15 میلیون ریال پرداخت کنند.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: در استعلام از سوابق این شرکت صوری، مشخص شد مبالغ درخواستی جهت ضمانت ارسال دستمال کاغذی به حساب متهم واریز اما در قبال وجه مذکور هیچ محصولی برای مشتریان ارسال نشده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و طی اقدامات اطلاعاتی، متهم و همدستش را با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به هنگام انتقال متهمان دستگیر شده به پلیس فتا، متهم اصلی جهت فرار از مجازات قانونی، یک فقره چک یک میلیارد ریالی، 760 دلار و مقادیری طلا و جواهرات به ماموران پیشنهاد رشوه داد که ماموران با صحت عمل خود، ضمن رد رشوه، مبلغ پیشنهادی را صورتجلسه و متهمان را به همراه مستندات موجود به پلیس فتا منتقل کردند.

گفتنی است، متهمان تاکنون از دو هزار و 800 نفر به مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

 

اخبار اجتماعی  -  پایگاه خبری پلیس


ویدیو : رد رشوه ۱۵۰ میلیونی توسط مأموران پلیس فتا