رخشان بنی‌اعتماد موافق حضور فیلم‌اش در :       در حال حاضر رخشان بنی‌اعتماد؛ ...



 

فیلم های رخشان بنی اعتماد , فیلم حرفه ای ها رخشان بنی اعتماد , رخشان بنی اعتماد

 

 

در حال حاضر رخشان بنی‌اعتماد؛ موافق شركت فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر امسال نیست. یكی از تهیه‌كنندگان این فیلم نیز اعلام كرد‎ حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر به اطلاع كارگردان نرسیده بود.


پیرو سخنان علی‌اكبر قاضی‌نظام (مدیر بخش سینما و تلویزیون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) درباره حضور قطعی فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر؛ این بار؛‌ سعید رشتیان (مجری طرح و یكی از تهیه‌كنندگان این فیلم) اعلام كرد: خانم بنی‌اعتماد موافق حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیست.

 


سعید رشتیان در گفت و گو با ایلنا؛ با اشاره به نحوه حضور فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر گفت: پیگیری مسائل مربوط به ارسال فیلم به جشنواره فیلم فجر به مسوولان شهرداری محول شده بود اما ارسال فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» ساخته رخشان بنی‌اعتماد به جشنواره فیلم فجر؛ به اطلاع كارگردان نرسیده بود.

 


رشتیان افزود: در اواسط دی‌‌ماه؛ آقای قاضی‌نظام (مدیر بخش سینما و تلویزیون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) درخصوص ارسال فیلم به جشنواره فجر با من تماس گرفتند. در آن مقطع مهلت ارسال فیلم به جشنواره سپری شده بود ولی من هر نوع پیگیری در این زمینه را به خود ایشان كه سفارش‌دهنده‌ اصلی فیلم هستند، محول نمودم.



رشتیان تاكید كرد: امسال پنج فیلم دیگر ما در بخش مسابقه فیلم مستند كوتاه و نیمه بلند جشنواره فجر شركت دارد. اگر از قبل؛ قصد ارسال این فیلم به جشنواره را داشتیم، همانند دیگر فیلم‌های‌مان در موعد مقرر این كار را انجام می‌دادیم. البته باید موضوع این تماس را به اطلاع خانم بنی‌اعتماد و آقای كلانتری می‌رساندم كه متاسفانه چنین نشد. درحال حاضر خانم بنی‌اعتماد موافق شركت فیلم «حیاط خلوت خانه خورشید» در جشنواره فیلم فجر امسال نیستند و این مساله به اطلاع مسوولان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز رسیده است.

 

 

 


ویدیو : رخشان بنی‌اعتماد موافق حضور فیلم‌اش در