رحیمی سهمیه المپیک گرفت : نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با کسب چهارمین ...


نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با کسب چهارمین پیروزی مقابل حریف کره شمالی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کند و سهمیه المپیک را بگیرد. خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در جریان است، حسن رحیمی نماینده سبک وزن کشتی آزاد ایران در چهارمین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هاک جینگ جان قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 از کره شمالی به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 5 بر 3 به برتری برسد و ضمن کسب سهمیه المپیک 2016 راهی مرحله ماقبل فینال شود.

آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران پیش از این در دو مبارزه قبلی مقابل حریفانی از ونزوئلا، بلاروس و آمریکا به برتری دست یافته بود.

رحیمی در نیمه نهایی برابر ویکتور لبدوف قهرمان جهان از روسیه قرار می گیرد.

همچنین در جریان رقابت‌های امروز 3 آزادکار دیگر ایران به روی تشک مبارزه رفتند.

حسن یزدانی در وزن 70 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست مقابل حریفانی از کره جنوبی به برتری رسید و سپس حریفی از بلغارستان را ضربه فنی کرد.علیرضا قاسمی نیز در 74 کیلوگرم حریفانی از ایتالیا ، مولداوی و گرجستان را شکست داد.

پرویز هادی نیز در سنگین وزن پس از دو پیروزی مقابل کشتی‌گیران بلاروس و اسلواکی، مقابل بلال ماخوف چهره نامدار روسیه شکست خورد.

به گزارش ایسنا،در دو روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان،تیم ایران توسط سید احمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم و علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم به دو مدال برنز دست یافت.عباس طحان هم در وزن 97 کیلوگرم به عنوان پنجمی جهان بسنده کرد.

بهنام احسان پور نیز در وزن 61کیلوگرم با باخت در دور اول از رقابت‌ها کنار رفت.


ویدیو : رحیمی سهمیه المپیک گرفت