رحیمی: دلیلی برای استعفایم وجود ندارد :       بنگر نباید در مورد بوناچیچ صحبت ...



 

 

منبع امنیتی عراقی شواهدی برای هلاکت البغدادی وجود ندارد , چرا واکسن ضد بروسلوز تب مالت برای انسان وجود ندارد , برای تبدیل شدن به یک کارآفرین هیچ چارچوب خاصی وجود ندارد

 

بنگر نباید در مورد بوناچیچ صحبت کند

رحیمی: دلیلی برای استعفایم وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: استعفا نداده ام و دلیلی هم برای این کار وجود ندارد.

علیرضا رحیمی در مورد اینکه به نقل از او عنوان شده خبر استعفایش را تکذیب نمی کند، اظهار داشت: من اصلا چنین حرفی نزدم. یک روز به باشگاه نرفتم،‌ برایم حرف و حدیث در آورده اند. دیروز در سالن مسابقات لیگ کاراته بودم و سپس در جلسات مربوط به بودجه شرکت کردم. اصلا استعفا نداده ام. برای چه باید استعفا دهم؟ چنین چیزی وجود نداشت.

رحیمی در مورد اینکه علاوه بر این شرایط به تازگی برخی بازیکنان همانند بنگر علیه لوکا بوناچیچ موضع گیری داشته اند گفت: بنگر نباید مصاحبه کند. ما همیشه از مربی خود حمایت می کنیم. نه تنها در رشته فوتبال بلکه در همه رشته ها ورزشکاران نباید در مورد سرمربی اظهار نظر کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا مجید بصیرت به عنوان سرپرست تیم باقی می ماند یا خیر عنوان کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم بصیرت در سمت خود هست. ما هیچ وقت با بصیرت چنین برخوردی نمی کنیم. او سال ها برای سپاهان زحمت کشیده است.

وی در خصوص اینکه با عوامل مقصر در استفاده از بازیکن دو اخطاره چه زمانی برخورد می کند، گفت: قطعا این در برنامه های ما هست اما من اکنون این کار را نمی کنم چون امیدوار هستم شکایتمان در AFC نتیجه دهد. وقتی در مورد بازیکن ذوب آهن قانونی اعمال شد درباره ما هم می تواند اعمال شود. هر چند قطر در AFC قدرت زیادی دارد اما من ناامید نیستم.


ویدیو : رحیمی: دلیلی برای استعفایم وجود ندارد