رحیمی: تمرین پشت درهای بسته باشد : مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تأکید کرد، هر تصمیمی ...


مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تأکید کرد، هر تصمیمی سرمربی این تیم بگیرد برای او قابل احترام است. خبرگزاری تسنیم: علیرضا رحیمی در مورد جلوگیری از حضور سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بانان تیم امید در تمرینات راه‌آهن اظهار داشت: من به عنوان مدیرعامل باشگاه کمتر در این‌طور مسائل ورود می‌کنم. تیم ما سرمربی و سرپرست دارد و بدون شک آنها بهتر می‌توانند در این مورد اظهارنظر کنند.

وی افزود: با این وجود اطمینان دارم که سرپرست تیم ما پیش از حضور آقای عزیزیان در تمرین از این موضوع باخبر نبوده است، وگرنه به ایشان اطلاع می‌داد که تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با بیان اینکه محوطه فنی زمین در اختیار سرمربی است و در این چارچوب هر تصمیمی مهدی تارتار و سرپرست تیم بگیرند، از دید او قابل احترام است، گفت: تیم ما هفته‌ای یک یا دو روز پشت درهای بسته تمرین می‌کند. در این روزها هیچ‌کس اجازه حضور در محل تمرین تیم را ندارد.

رحیمی تصریح کرد: در این زمینه اگر اشتباه یا کوتاهی شده باشد، قطعاً از جانب مربی تیم امید نبوده است. بهتر بود قبل از حضور در تمرین با مسئولان تیم ما هماهنگی می‌شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: شرایط تیم خوب است. با اینکه هفته قبل به نفت باختیم اما تیم شرایط خوبی دارد. فوتبال برد و باخت دارد و با یک باخت نمی‌توان گفت شرایط تیم خوب نیست.

رحیمی از عملکرد مهدی تارتار ابراز رضایت کرد و در خصوص برنامه‌های این تیم تا نیم‌فصل گفت: تقویت تیم با برنامه‌هایی است که از سوی سرمربی تیم تعیین می‌شود. قطعاً هر برنامه‌ای سرمربی تیم داشته باشد، به اجرا درخواهد آمد.


ویدیو : رحیمی: تمرین پشت درهای بسته باشد