رحمتی – اخباری؛ مردان کلیدی تبریز : تا ساعاتی دیگر چهره دومین فینالیست جام ...


تا ساعاتی دیگر چهره دومین فینالیست جام حذفی و حریف ذوب آهن در تبریز مشخص می شود به همین خاطر امروز همه نگاه ها به سهند دوخته شده است. ورزش سه: تراکتورسازی و استقلال امروز در جدالی تکرای نیمه نهایی جام حذفی را در سرمای شدید تبریز برگزار می کنند .جدالی داغ که می تواند برای ساعاتی سرما را از اطراف فوتبالدوستان آذری دور کند و روز خوبی را برای آنها رقم بزند. این مصاف سوای از تمام حساسیت هایی که روی نیمکت دو تیم دارد در داخل زمین هم با برخوردهای جالب توجهی میان ستاره های دو تیم توام خواهد شد اما بدون شک می توان گلرهای دو تیم را مردان کلیدی در راه صعود به فینال و چنگ زده بر جام قلمداد کرد. گلرهایی که در مصاف دو هفته قبل دو تیم رد لیگ برتر هم چهره های شاخص تیم شان بودند و با سیوهای فوق العاده نقش به سزایی در بسته ماندن قفل دروازه شان ایفا کردند. به همین بهانه نگاهی به شرایط مردان کلیدی دو تیم با دستان طلایی انداختیم.

سیدمهدی رحمتی؛ انتقام دوباره

در بازگشت دوباره به استقلال بازوبند را بر بازو بست و نقش غیر قابل کتمانی در موفقیت های تیم در لیگ برتر و جام حذفی داشت. به خصوص در بازی قبلی جام حذفی برابر نفت که درخشش رحمتی در ضربات پنالتی باعث شد تا شاگردان علی منصور از جام کنار بروند و استقلال مسافر تبریز شود. رحمتی که اختلافاتش با امیر قلعه نویی از هیچ کس پوشیده نیست در بازی قبلی دو تیم هم هر کاری می توانست انجام داد تا تیمش برابر مربی سابق نبازد که اتفاقا به هدفش هم رسید به خصوص در صحنه ای که توپ آگوستو سزار را با نوک انگشتان دست مخالف از روی خط دروازه به کرنر فرستاد. رحمتی که اصلا دوست ندارد در این برهه جدال انتقامی را به قلعه نویی ببازد امروز ستون اصلی استقلالی ها خواهد بود به خصوص اگر کار به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود.

محمدرضا اخباری؛ کارآگاه گجت وارد می شود!

از او به عنوان سرمایه اصلی سال های آتی فوتبال ایران در چارچوب دروازه نام برده می شود. دروازه بانی 22 ساله که امید اول ایران در راه رسیدن به المپیک هم تلقی می شود امروز می تواند در مصاف رو در رو با یکی از بهترین دروازه بان های یک دهه گذشته فوتبال نشان دهد که می تواند جای او را پر کند. اخباری که به خاطر فیزیک جالب بدنی لقب کارآگاه گجت را از تبریزی ها گرفته مسلما همچون بازی دو هفته قبل با استقلال می تواند در جنگ با مهاجمان گلزن این تیم صحنه های جالب توجهی را رقم بزند ضمن این که خودش مدعی شده اگر کار به پنالتی کشیده شود او در جنگ با رحمتی کم نخواهد آورد تا تراکتور به فینال صعود کند.


ویدیو : رحمتی – اخباری؛ مردان کلیدی تبریز