رحمتی و دوستی خاله خرسه؟ : به نظر می‌رسد کاپیتان استقلال حالا بازی قدیمی‌اش ...


به نظر می‌رسد کاپیتان استقلال حالا بازی قدیمی‌اش را «رو» آورده و ابایی از آشکار کردن آن ندارد. همشهری ورزشی: به نظر می‌رسد کاپیتان استقلال حالا بازی قدیمی‌اش را «رو» آورده و ابایی از آشکار کردن آن ندارد. از مدتها پیش، به ویژه از زمان حضور در پیکان و بازگشت به استقلال، مهدی رحمتی به دخالت در برخی امور داخلی تیم، از جمله فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات متهم می‌شده است. رحمتی البته جسته و گریخته این مسایل را تکذیب کرده، اما به نظر می‌رسد دیگر نیازی به انکار نقش‌آفرینی ویژه‌اش در استقلال نمی‌بیند. روز پنجشنبه پیش از رسمیت یافتن خبر انتقال بختیار رحمانی به استقلال، کاپیتان آبی‌پوشان تصویری دو نفری از خودش و این بازیکن را کنار هم قرار داد و منتشر کرد تا کاملا روشن شود چه نقش عمیقی در فعل و انفعالات این باشگاه دارد. فعلا که همه چیز روبراه است و کاپیتان لبخند می‌زند، اما شاید روزی ورق برگردد و او از نقشی که برای استقلال بازی می‌کند پشیمان شود.

دخالت در کادرفنی؟

به نظر می‌رسد مداخله رحمتی در امور باشگاه صرفا محدود به مسایلی مثل جذب بازیکن نیست. چندی پیش امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌اش گفته بود فقط به یک دلیل حاضر به همکاری با مهدی رحمتی در لیگ چهاردهم نبود؛ آن هم اینکه این بازیکن خواسته بود حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم برگزیده شود و چون این از حیطه اختیارات رحمتی خارج بود، من او را نخواستم. همچنین در پایان ضیافت پنالتی‌های فینال جام حذفی هم رحمتی در حال گله از مظلومی بابت داده شدن ضربه پنالتی به علیرضا رمضانی دیده می‌شد. برخی شایعات حاکی از آن بودند که رحمتی حتی قبل از پایان فصل هم ملاقات‌هایی با منصوریان داشته است.

یکی از بازیکنانی که «نه» گفته

تلاش رحمتی در راستای بازیکن‌گیری برای استقلال البته اتفاق جدیدی نیست، هرچند با داستان بختیار رحمانی به اوج رسید. سال گذشته وقتی پرسپولیسی‌ها از جذب سید جلال حسینی صرف‌نظر کردند، رحمتی به این بازیکن زنگ زد و از او خواست استقلالی شود. این ماجرایی است که خود حسینی در مصاحبه اسفند سال گذشته‌اش آن را تایید کرده است: «زمانی که از قطر برگشتم، مهدی رحمتی خیلی با من حرف زد و گفت که به استقلال بروم اما به خاطر دلایلی که برای خودم داشتم، نپذیرفتم. امیدوارم رحمتی هم از دست من ناراحت نشود»

نویدکیای استقلال؟

یکی از بزرگترین جنجال‌های خبری این چند ماه اخیر در فوتبال ایران، مربوط به افشای نقش فعال و گسترده محرم نویدکیا در معادلات باشگاه سپاهان می‌شده است؛ داستانی که باعث شد بار دیگر موضوع «بازیکن‌سالاری» به بحث اول فوتبال ایران تبدیل شود. حالا و در فاصله‌ای کوتاه از آن جریان، باشگاه استقلال به جولانگاه مهدی رحمتی تبدیل شده است که باید دید آخر این داستان به کجا می‌کشد. بعد ازشکست استقلال در فینال جام حذفی، برخی از پیشکسوتان استقلال به تندی از رحمتی انتقاد کرده و حتی گفته بودند در ماجرای حذف او از تیم ملی، حق با کی‌روش بوده است. با این وجود شاید بامزه‌ترین اظهارنظر، مربوط به رییس کانون هواداران این تیم می‌شد که گفته بود: «ما پیشنهاد دادیم مهدی رحمتی سرمربی شود. او که ترکیب تیم را تغییر می‌دهد و خودش می‌چیند، خب خودش را به عنوان سرمربی در سه، چهار بازی باقیمانده انتخاب می‌کردیم.»


ویدیو : رحمتی و دوستی خاله خرسه؟