رحمتی: اگر استقلال بخواهد، می مانم : الان تمام فکر و ذکرم استقلال است. اگر ...


الان تمام فکر و ذکرم استقلال است. اگر استقلال من را بخواهد هیچ جا نمی روم و در استقلال می مانم اما همه چیز به استقلال بستگی دارد. تماشا: مصدومیت مهدی رحمتی این روزها نگرانی زیادی برای استقلالی ها ایجاد کرده ولی بازگشت او به تمرین دیروز استقلال خیال همه را راحت کرد. او به ایسنا می گوید که به خاطر شرایط استقلال بازی می کند. رحمتی همچنین می گوید که ماندنش در استقلال بستگی به این تیم دارد.

رحمتی استقلال , تعداد کلین شیت های مهدی رحمتی در استقلال , ماجرای ویدیوی جنجالی از گفت وگوی چند ثانیه داور استقلال صبا با مهدی رحمتی

*مصدومیتت تا چه حدی جدی است؟

خوشبختانه مصدومیتم جزئی است و تنها از مینیسک داخلی پا دچار آسیب دیدگی شده ام. وضعیتم بد نیست. دکتر به من گفته باید 10 روز استراحت کنم اما با توجه به شرایطی که استقلال دارد، ترجیح می دهم که با همین وضعیت هم برای استقلال بازی کنم. تمام سعی ام را می کنم که برای بازی روز جمعه برابر صبا برای استقلال به میدان بروم.

*کارشناسان اعتقاد دارند که این فصل فشار زیادی به تو وارد شده و بهتر بود که چند بازی استراحت می کردی. قبول داری؟

مصدومیت برای هر فوتبالیستی اتفاق می افتد. در آن صحنه مصدومیتم پژمان منتظری با من برخورد کرد و اگر این صحنه را دوباره ببینید متوجه می شوید که احتمال شکستگی پایم هم وجود داشت اما خدا را شکر به خیر گذشت.

*پس از شکست برابر الجزیره انتقادهایی به عملکرد استقلال مطرح شد. چرا بعضی از این انتقادها خیلی تند و تیز بوده است؟

ببینید وضعیت استقلال به هیچ وجه بد نیست. ما در تورنمنتی به نام جام حذفی قهرمان شده ایم و به خاطر کاهش سهمیه های فوتبال ایران مجبور شدیم دو بازی بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهیم. در لیگ برتر هم شانس قهرمانی داریم و به هیچ عنوان برای رسیدن به این عنوان ناامید نیستیم. در لیگ قهرمانان هم چنین وضعیتی داریم.

*قبول داری که استقلال نوسان زیادی دارد؟

واقعا این طور نیست. فشار بسیار زیادی روی بازیکنان استقلال وجود دارد و همین فشار بازیکنان ما را با مصدومیت های زیادی رو به رو کرده است. اگر شما فیلم بازی ما برابر شاهین در فینال جام حذفی را دوباره نگاه کنید متوجه می شوید که ما مجبور بودیم با هفت بازیکن مدافع در پست های غیرتخصصی بازی کنیم. خسرو حیدری، میثم حسینی و ساموئل چنین وضعیتی دارند.

*این روزها شایعه جدایی تان از استقلال به گوش می رسد. چه برنامه ای برای آینده خود دارید؟

به خدا هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. الان تمام فکر و ذکرم استقلال است. من در روز بازی با ذوب آهن اصلا روز خوبی نداشتم اما تماشاگران استقلال در آخر بازی برایم سنگ تمام گذاشتند و من جا دارد از طریق شما از آنها تشکر کنم. اگر استقلال من را بخواهد هیچ جا نمی روم و در استقلال می مانم اما همه چیز به استقلال بستگی دارد.

*کارشناسان اعتقاد دارند به لحاظ روحی روانی با مشکلاتی رو به رو شدی. چه نظری داری؟

یکسری مشکلات وجود داشت اما سعی کردم به کمک خانواده و دوستانم از این وضعیت خارج شوم. از آنها هم باید تشکر کنم که ناراحت وضعیت من بودند. اما فکر می کنم امسال برای استقلال عملکرد بدی نداشتم و تلاش خودم را کردم. ضمن اینکه فکر می کنم یک بازیکن حق دارد که در طول یک فصل چهار، پنج بازی برای یک تیم عملکرد خوبی نداشته باشد. انتظارات از من بالاست اما این انتظارات را با تمام وجود به جان می خرم چراکه برای من یک حسن است و انگیزه ام را بالا می برد.

*کی روش اعتقاد دارد جام جهانی برای تیم ملی اکنون آغاز شده و نباید به فکر رسیدن به جام جهانی باشیم. تو چه نظری داری؟

این حرف تازه ای از کی روش نیست. زمانی که مرحله قبلی رقابت های انتخابی جام جهانی برگزار می شد، کی روش به ما گفت که جام جهانی از حالا برای ما شروع شده است.

*اما گویا این حرف تنها از سوی خود کی روش جدی گرفته شده. چرا در ایران عزم جدی برای حمایت از تیم ملی به وجود نیامده؟

اگر می گوییم فوتبالمان حرفه ای است باید همه چیزمان حرفه ای باشد و باید از نام فوتبال ایران دفاع کنیم. من فکر می کنم مهم ترین نقش را در این بین رسانه ها دارند که باید از تیم ملی حمایت کنند.

*تو سابقه حضور در جام ملت ها را داری و تنها در جام جهانی بازی نکردی. این موضوع چقدر به تو انگیزه حضور در این جام را می دهد؟

من 11 سال است که در تیم ملی حضور دارم و پنج سال است که به صورت مداوم درون دروازه تیم ملی هستم و تمام آرزویم این است که در جام جهانی بازی کنم. مطمئن باشید شرایطم را طوری آماده می کنم که بتوانم به تیم ملی کمک کنم. با این حال باید بگویم گروهی که در آن قرار گرفته ایم گروه آسانی نیست چراکه تیم های دیگر هم بیکار نمی نشینند و خودشان را آماده حضور در جام جهانی می کنند.


ویدیو : رحمتی: اگر استقلال بخواهد، می مانم