«رجا» از مردم عذرخواهی کرد :         با توجه به مزایای مسافرتهای ریلی (ایمنی، ...



 

 

عذرخواهی محمدرضا گلزار از مردم بعد از اکران سلام بمبیی , عذرخواهی , مردم چی میگن

 

 

با توجه به مزایای مسافرتهای ریلی (ایمنی، آسایش و راحتی، ارزانی و...) متقاضیان سفر با قطار به خصوص طی چند سال اخیر همواره رو به افزایش بوده است.

 

 

پیرو درج گزارش «فروش ۳۸ روز بلیت قطار در ۶۰ دقیقه» در صفحه ۳ اقتصاد مورخه ۲۸ دی ماه گذشته جوابیه ای از سوی رجا ارسال شده که متن آن در ادامه می آید:

 


ضمن تشکر از توجه و حساسیت آن روزنامه محترم به مسایل حمل و نقل ریلی مسافری، همان طور که در مقدمه گزارش هم اشاره شده است: با توجه به مزایای مسافرتهای ریلی (ایمنی، آسایش و راحتی، ارزانی و...) متقاضیان سفر با قطار به خصوص طی چند سال اخیر همواره رو به افزایش بوده است. ولی تأمین منابع و اعتبارات لازم برای توسعه ناوگان، متناسب و همپای تقاضای فزاینده مردمی برای مسافرت با این وسیله ایمن و مطمئن، رشد نداشته و ظرفیت ناوگان این بخش پاسخگوی انبوه تقاضای مردم نیست. این فاصله بین عرضه و تقاضا بویژه در ایام شلوغ و پرتقاضای سال بیش از سایر ایام مشهود است.

 


اما با عنایت به محدودیتهای مزبور، سیاست مسؤولان این شرکت برای پاسخگویی به تقاضاهای بی شمار مسافرتهای ریلی مردم بخصوص در ایام پرتقاضا، استفاده بهینه و حداکثری از ناوگان و امکانات موجود بوده و اختصاص ظرفیتها نیز براساس این امکانات انجام می گیرد.

 


شایان ذکر است، سامانه رایانه ای فروش بلیت رجا از طریق بیش از ۷۵۰ مرکز در سراسر کشور (حتی شهرهای فاقد راه آهن) و به صورت online و در شرایط کاملاً برابر، کار عرضه بلیت را به متقاضیان انجام می دهد و نبود بلیط در یک آژانس به منزله نبود آن در کل آژانس هاست و نیازی به مراجعه به سایر مراکز فروش یا ازدحام و تشکیل صف در جلوی مراکز فروش نمی باشد.

 


همچنین این شرکت برای اولین بار در سطح کشور و به منظور استفاده از روشهای نوین ارتباطی و به عنوان اولین گام در تجارت الکترونیک، فروش اینترنتی بلیط را برای رفاه حال مشتریان خود و کاهش هزینه های ناشی از ترددهای زائد شهری و جلوگیری از اتلاف وقت هموطنان عزیز و با هدف دسترسی آسان به بلیت راه اندازی کرده است. هم اکنون کل سهمیه فروش بلیت قطارها همزمان با سیستم آنلاین از طریق اینترنت هم عرضه می شود.

 


اما با عنایت به این مطالب و حجم بسیار بالای تقاضای مسافرتهای ریلی و مراجعه بیش از حد و ظرفیت کاربران محترم برای تهیه بلیت به سیستم اینترنتی فروش بلیط بویژه برای مسیرهای پرتقاضا مانند مشهد، بالطبع این سیستم را دچار مشکل کرده و بویژه در ساعتهای اولیه فشار مضاعفی را به وجود می آورد که گاهی منجر به اختلالاتی در سیستم می شود که از این بابت از همه کاربران محترم پوزش می خواهیم.

 


امیدواریم با راه اندازی سیستم آنلاین ۲ که با قابلیتهای بالا طراحی شده و در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد، بتوانیم با بهبود و رفع مشکلات سیستم فروش بلیط، خدمات مناسب و در خور شأن هموطنان عزیزمان ارایه دهیم.

 

 

 


ویدیو : «رجا» از مردم عذرخواهی کرد