رای انضباطی عجیب و غریب ترین حرکت فوتبال ایران صادر شد :   اخبار ورزشی - رای ...



عجیب ترین مناطق ایران , مکان های عجیب و غریب ایران , اسامی عجیب و غریب در ثبت احوال ایران

 

اخبار ورزشی - رای انضباطی عجیب و غریب ترین حرکت فوتبال ایران صادر شد

کمیته انضباطی آرای خود در مورد تخلفات صورت گرفته در مسابقات لیگ برتر و لیگ یک را صادر کرد.

دیدار تیم‌های ایرانجوان بوشهر و البدر بندر کنگ از سری رقابت‌های لیگ دسته اول 19 فروردین ماه برگزار شد که از سوی محمد جهانبخش، مربی تیم بندر کنگ تخلفاتی صورت گرفت، تخلفاتی که در نهایت منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد. بر همین اساس جهانبخش به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم‌های سپاهان و ملوان بندرانزلی
دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان از سری رقابت‌های لیگ برتر 17 فروردین ماه برگزار شد که در این بازی از سوی تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه ملوان بندرانزلی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تخریب صندلی‌های ورزشگاه و فحاشی تماشاگران تیم سپاهان، این تیم به مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای بازیکنان تیم شهرداری یاسوج
دیدار تیم‌های نساجی مازندران و شهرداری یاسوج از سری رقابت‌های لیگ دسته اول 19 فروردین ماه در حالی برگزار شد که از سوی مجید نجاتی تخلفاتی مبنی بر  ورود غیرمجاز به زمین مسابقه و جلوگیری از موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. بر همین اساس وی به پنج جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل اهانت حامد رضوانی به تماشاگران تیم مقابل که منجر به اخراج وی شد، این بازیکن نیز به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. علی‌محمد دهقان دیگر بازیکن تیم شهرداری یاسوج نیز به دلیل تخلف به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی و تذکر به تیم باشگاه تراکتورسازی تبریز
دیدار تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته سی‌ام برگزار شد که از سوی تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و سرمربی تیم استقلال صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه تراکتورسازی تبریز به تذکر و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : رای انضباطی عجیب و غریب ترین حرکت فوتبال ایران صادر شد