رایزنی ردصلاحیت شده ها با شورای نگهبان : محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان ...


محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان در دیدار 50 نماینده ردصلاحیت شده گفت: در برابر حق‌الناس مسوول هستیم و به خود اجازه نمی‌دهیم که در روند بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس، اجحافی در حق داوطلبان صورت گیرد. خبرآنلاین: محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان در دیدار 50 نماینده ردصلاحیت شده گفت: در برابر حق‌الناس مسوول هستیم و به خود اجازه نمی‌دهیم که در روند بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس، اجحافی در حق داوطلبان صورت گیرد.

این دیدار در محل تالار مشروطه مجلس برگزار شد. همزمان به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری معاون امنیتی دادستان کل کشور به برخی داوطلبان انتخابات مجلس دهم که رفتارشان موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، هشدار داد.

او گفت: «این افراد می‌دانستند ردصلاحیت می‌شوند، اما با این نیت ثبت‌نام کردند تا به‌‌عنوان اهرم علیه شورای نگهبان از آن استفاده کنند و این جفای به انقلاب و نظام است.» در همین حال به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله امجد خواستار ارائه دلایل عدم احراز صلاحیتش از سوی شورای نگهبان شد.

احتمال تایید صلاحیت علی مطهری

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس که صلاحیتش از سوی هیات نظارت رد شده بود در واكنش به اخباری كه درباره تایید صلاحیت و ردصلاحیتش منتشر شده گفت: تایید صلاحیتم به‌طور رسمی به بنده اعلام نشده است، اما به‌طور غیر‌رسمی از افراد نزدیک به شورای نگهبان اطلاع یافته‌ام که تایید صلاحیت شده‌ام.


ویدیو : رایزنی ردصلاحیت شده ها با شورای نگهبان