راه محمود احمدی نژاد در بهاران ادامه دارد : معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری ...


معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری كرد كه راه و شیوه مدیریت احمدی نژاد پیوسته در بهاران برای اعتلاء بیشتر كشور ادامه داشته باشد. خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری كرد كه راه و شیوه مدیریت احمدی نژاد پیوسته در بهاران برای اعتلاء بیشتر كشور ادامه داشته باشد.

محمد رضا رحیمی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی استان كردستان كه با حضور رئیس جمهور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم كه شیوه و راه احمدی نژاد پیوسته در بهاران ادامه داشته باشد تا كشور هر چه بیشتر به اعتلاء و پیشرفت دست پیدا كند.
 
وی ادامه داد: من امروز نه به عنوان یك مهمان، بلكه به عنوان یك میزبان آمده ام تا قدم های احمدی نژاد را بر سر نهم و از خدمات وی به مردم کردستان تقدیر کنم.
 
معاون اول رئیس جمهور بیان كرد: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محبوبی است كه عشق به وی امروز در سینه تمام مردم مالامال وجود دارد و امیدوارم كه راه و شیوه وی در اداره كشور پیوسته در بهاران ادامه داشته باشد.
 
وی با اشاره به طرح مسكن مهر در راستای جبران این كمبود در كشور عنوان كرد: طرح مسكن مهر حركت عظیمی بود كه خوشبختانه امروز به سرمنزل مقصود رسیده است و نیاز مردم را در این بخش به صورت كامل تامین كرده است.
 
رحیمی با بیان اینكه هیچ دولتی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون به اندازه دولت احمدی نژاد به كردستان خدمت نكرده است، بیان كرد: امروز كارهای خوبی در كردستان صورت گرفته است و این روند با جدیت هر چه بیشتر هم ادامه پیدا می كند.
 
وی ساخت 83 هزار واحد مسكن را در استان كردستان تنها بخشی از اقدامات دولت در راستای جبران كمبودهای این استان عنوان كرد و گفت: من نیز به عنوان فرزند كردستان آماده ام كه برای كمك به توسعه كردستان مشاركت داشته باشم.
 
محمود احمدی ن‍ژاد به همراه معاون اول و دو تن از وزراء در سفری هشت ساعته به كردستان در مراسم افتتاح و آبگیری دو سد گاران شركت كرد و سپس با حضور وی و سایر مدیران استان 10 هزار واحد مسكن مهر و بخش بخار نیروگاه سیكل تركیبی در سنندج افتتاح شد.


ویدیو : راه محمود احمدی نژاد در بهاران ادامه دارد