راه اندازی رشته مبلمان و دکوراسیون داخلی در دانشگاه تهران : رشته صنایع مبلمان ...


رشته صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی با توجه به گسترش صنایع چوبی در کشور در بخشهای مختلف، نیاز به افراد متخصص و آموزش دیده دارد که با راه اندازی این رشته در سطح آموزش عالی، بسیاری از نیازهای صنایع چوب برطرف می شود. مدیر گروه علوم و صنایع چوب و کاغذ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: رشته صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی برای نخستین بار در کشور راه اندازی می شود. کامبیز پورطهماسی اظهار داشت: رشته صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی با توجه به گسترش صنایع چوبی در کشور در بخشهای مختلف، نیاز به افراد متخصص و آموزش دیده دارد که با راه اندازی این رشته در سطح آموزش عالی، بسیاری از نیازهای صنایع چوب برطرف می شود.

رشته های دانشگاه تهران , رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران , رشته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

وی افزود: مقدمات اولیه راه اندازی این رشته فراهم شده و انتظار می رود اولین گروه از دانشجویان رشته صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی در مهرماه سال جاری مشغول تحصیل شوند. این مسئول خاطرنشان کرد: امید است حداقل 20 دانشجو در دوره اول این رشته در مقطع کارشناسی برای مهرماه سال جاری پذیرش شوند.

پورطهماسی گفت: رشته صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی از نیازهای اصلی صنایع چوب کشور و همچنین اتحادیه های صنفی است.
اکنون گروه مهندسی علوم و صنایع چوب و کاغذ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در گرایشهای بیولوژی و حفاظت چوب، صنایع چوب و صنایع خمیر و کاغذ در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فعال است.

وی همچنین عنوان کرد : این گروه آموزشی تنها گروه آموزشی صنایع چوب و کاغذ است که قطب علمی مدیریت کاربردی گونه های تندروی چوب است.

رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران , رشته سینما دانشگاه تهران , رشته طراحی فرش در دانشگاه تهران
منبع : خبرگزاری مهر


ویدیو : راه اندازی رشته مبلمان و دکوراسیون داخلی در دانشگاه تهران