راه‌آهن تهدید به کسر امتیاز شد : وکیل حقوقی فوتبال گفت: با توجه به اینکه راه ...


وکیل حقوقی فوتبال گفت: با توجه به اینکه راه آهن استطاعت مالی دارد اما مطالبات خود اقدام نمی‌کند، نامه درخواست کسر امتیاز داده ایم. باشگاه خبرنگاران: آرش شکر‌ریز در گفتگویی در خصوص شکایت خود از باشگاه فوتبال راه آهن گفت: پیمان کیانیان مالک باشگاه راه آهن در تاریخ 28 مردادماه سال جاری با برخی خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده و گفته ما قصد داریم همزمان با مالکیت راه‌آهن با مبلغ 30میلیارد تومان نیز حامی مالی پرسپولیس شویم با توجه به این که استطاعت مالی دارد من مصاحبه وی را نسخه چاپی گرفته و آن را به رئیس کمیته انضباطی ارجاع دادم.

باشگاه راه‌‌آهن نزدیک به 2میلیارد تومان بدهی آرای انضباطی دارد و تقاضای کسر امتیاز را از این باشگاه را دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم رئیس کمیته انضباطی قانون را اجرا نموده و با توجه به اعلام مالک باشگاه مبنی بر بضاعت مالی تقاضای کسر امتیاز از این تیم را دارم .

شکرریز خاطرنشان کرد : به وی هشدار می‌دهم اگر پول دارد، ابتدا بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده و سپس به دنبال حمایت از تیم دیگری باشد.

وی در مورد شکایت فراز ‌کمالوند از رسول خطیبی به کمیته اخلاق گفت: امروز شنبه 31مردادماه شکایت خود از رسول خطیبی را به فدراسیون فوتبال ثبت نمودم .

شکرریز در ادامه گفت: متأسفانه ‌سرمربی اسبق سیاه جامگان با به کار بردن الفاظ ‌ناشایست و دروغ، اقدام به هتک حرمت ‌کمالوند نموده است کما اینکه حقوق خود را از باب کیفری و انضباطی تحت پیگرد خطیبی در مراجع قضایی ، عمومی فدراسیون فوتبال محفوظ می‌دانم.

وی در ادامه افزود: ما در زمین بازی سیاه‌جامگان را بردیم اگر قصد تهدید و تحریک داور را داشتیم محمد ابراهیمی در آن بازی اخراج نمی‌شد.

وکیل حقوقی فوتبال گفت: رسول خطیبی در مصاحبه خود تأکید کرد که فراز ‌کمالوند با چانه زنی با نمایندگان مجلس به ‌سرمربی گسترش انتخاب کرده‌اند و ‌کمالوند را ‌منشوری خطاب کرد .به خاطر همین موضوع ما قصد شکایت از خطیبی را داریم و تا زمانی که وی حرف‌های خود را ثابت نکند از شکایت دست نمی‌کشیم.

‌شکرریز همچنین ادامه داد: باشگاه راه‌آهن در حالی که حامد فلاح‌زاده 150میلیون از قرارداد را به این باشگاه بخشیده و از قرارداد خود تنها 190میلیون دریافت کرده حاضر به پرداخت مابقی قرارداد فلاح‌زاده نشده است ، این دروازه‌بان با از خودگذشتگی در زمان در راه‌آهن 8بار این تیم دروازه‌ خود را بسته نگه داشته است.

وی در‌ پایان گفت: 4دندان فلاح‌زاده در بازی‌های راه‌آهن شکسته شد و نزدیک به دو سال است که برای دریافت مطالبات خود تلاش می‌کند.


ویدیو : راه‌آهن تهدید به کسر امتیاز شد