راهنمای خرید هدست واقعیت مجازی در ایران : هدست های واقعیت مجازی، بی شک گجت ...


هدست های واقعیت مجازی، بی شک گجت های هیجان انگیزی هستند اگر تا به حال آنها را امتحان نکرده اید، قطعا از آزمودن شان لذن می برید. وب سایت گویا آی تی: هدست های واقعیت مجازی، بی شک گجت های هیجان انگیزی هستند اگر تا به حال آنها را امتحان نکرده اید، قطعا از آزمودن شان لذن می برید. اما اگر قصد خرید این هدست ها را داریدف اول کمی صبر کنید و حد و حدود بودجه تان را مشخص کنید.

 در بازار فعلی ایران، انواع متنوعی از هدست های واقعیت مجازی را پیدا می کنید که عملکرد همگی آنها تقریبا مشابه است و تفاوت اصلی به کیفیت ساخت، لوازم جانبی و بسته بندی آنها بر می گردد. دقت کنید که گول تبلیغات عجیب و غریب برخی محصولات را نخورید.

راهنمای خرید هدست واقعیت مجازی , خرید هدست واقعیت مجازی , خرید هدست واقعیت مجازی سامسونگ

مثلا با بیشتر این هدست ها می توانید فیلم های سه بعدی هم ببینید. ضمن اینکه تقریبا هیچ برنامه ی واقعیت مجازی اختصاصی روی هیچ کدام از آنها وجود ندارد. در همه ی نمونه های موجود، این گوشی شماست که وظیفه ی پخش تصاویر را به عهده می گیرد و این یعنی باید گوشی خود را داخل هدست بگذارید.

طبیعتا بهتر است در این زمان گوشی را سایلنت کنید و از مشاهده ی طولانی مدت واقعیت مجازی هم بپرهیزید، چون چشم هایتان اذیت می شود. در این مطلب، تعدادی از بهترین و مناسبترین هدست های واقعیت مجازی موجود در بازار را معرفی می کنیم.

عینک های واقعیت مجازی بسته به ویژگی ها و قیمت ها انواع مختلفی دارند. ما از میان سه دسته ی آنها پنج عینک را انتخاب کرده ایم که می توانید یکی از آنها را بخرید.

 اگر به دنبال تجربه ی واقعیت مجازی بهتری هستید و البته کمی هم پول باد آورده ی اضافی دارید، انتخاب های بهتری هم در بازار وجود دارد. هر دو هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR و کیت Oculus Rift DK 2 با قیمت های سرسام آور به صورت غیر رسمی در بازار های ایران پیدا می شوند.

مثلا برای داشتم یک Gear VR ، مجبورید یک میلیون و خرده ای هم پرداخت کنید. قیمت اوکولوس نیز به راحتی به سه برابر این عدد می رسد . طبیعتا کیفیت ساخت و تجربه ی مشاهده ی واقعیت مجازی با این دو هدست ، از دیگر رقبای موجود در بازار به مراتب بهتر است.

Romexton

عینک با دی وی دی بخرید


راهنمای خرید هدست واقغیت مجازی , فروش هدست واقعیت مجازی در ایران , هدست واقعیت مجازی

هدست های  رومکستون به نسبت دیگر رقبای خود، کمتر شناخته شده اند. رومکستون کیفیت ساخت خوبی دارد و بدنه و چفت و بست هایش به نسبت دیگر محصولات، محکم تر و بادوام تر است.

هرچند بسته بندی و برندینگ آن ، می توانست بهتر باشید. داخل جعبه، به جز هدست واقعیت مجازی، یک دی وی دی حاوی مجموعه ای از بازی ها و فیلم های واقعیت مجازی و سه بعدی وجود داردو به علاوه با کد ریجستر عرضه شده همراه هدست، می توانید عناوین و محصولات بیشتری را از سایت سازنده ی محصول دریافت کنید. البته لزوما نیازی نیست، چون کافی است سری به بازار اندروید یا آی او اس بزنید.

قیمت : ۹۰ هزار تومان


 
Phoenix

فراوان ترین هدست بازار


خرید عینک واقعیت مجازی , قیمت هدست واقعیت مجازی , فروش هدست واقعیت مجازی

در حال حاضر، هدست های واقعیت مجازی «فونیکس» که توسط شرکت ایرانی «جلوه ارزش آفرین» تولید می شوند از جمله فراوان ترین و ارزان ترین هدست های بازارند. کل هدست، در حقیقت نسخه ای پلاستیکی از کاردبورد های گوگل محسوب می شوند.

کیفیت بسته بندی و ساخت محصول چندان بالا نیست، اما به هر حال شما هم هزینه ی بالایی برایش پرداخت نمی کنید. این هدست به همراه یک دی وی دی فروخته می شود که بخشی از اپ ها و بازی های واقعیت مجازی روی آن جمع آوری شده اند. فونیکس برای گوشی هایی با طول ۱۶۰ میلی متر و وزن ۱۷۵ گرم مناسب است.

قیمت : ۷۹ تا ۸۸ هزار تومان



CanDo VR 3D

هدست+بازی و اس دی کارت

خرید واقعیت مجازی , هدست های واقعیت مجازی , عینک واقعیت مجازی خرید

این هدست، توسط شرکت ایرانی کندو عرضه شده و برای گوشی هایی که نمایشگری نهایتا ۱۵٫۷ اینچی دارند، مناسب است. کندو به نسبت دیگر هدست های ایرانی، کیفیت و مخصوصا بسته بندی بهتری دارد.

بر خلاف دیگر هدست ها شما همراه این هدست، یک عدد هدفون تی دی کا و یک اس دی کارت هشت گیگابایتی هم دریافت می کنید که روی آن لانچر کندو و بیش از دویست بازی و ویدئوی واقعیت مجازی وجود دارد.

کیفیت ساخت این هدست، به نسبت قیمتش قابل قبول است، هرچند که می توانست بهتر هم باشد.

با این حال، تجربه ی استفاده از خود هدست در عمل تفاوتی چندانی با دیگر هدست های موجود در بازار ندارد.

قیمت : ۱۴۰ هزار تومان




VIRGLASS V3

هدست چرمی

خرید هدست مجازی , واقعیت مجازی در ایران , هدست واقعیت مجازی سامسونگ

هدست های واقعیت مجازی ویرگلس که ساخته ی چین است از جمله معدود هدست های باکیفیت بازارند که با قیمتی نسبتا مناسب به فروش می رسند، به نسبت دیگر هدست های ارزان قیمت ویرگلس، کیفیت ساخت بسته بندی، ظاهر و امکانات به مراتب بهتری دارد. البته در نظر بگیرید که قیمت آن هم تا دو برابر بیشتر است.

 هدست ویرگلس امکان کنترل دستی فاصله کانونی و فاصله ی عدسی ها از یکدیگر را به شما می دهد که ویژگی مهمی است. حاشیه ی دور چشمی هدست، چرمی است که نسبت به پوشش های ابری حس بهتری را منتقل می کند.

به علاوه به همراه هدست یک گیم پد بی سیم بسیار کوچک عرضه می شود که عادت کردن به اندازه ی آن ممکن است کمی زمان بر باشد. شاید تنها نکته ی منفی این هدست این باشد که روی دوربین گوشی شما را نیز می پوشاند.

قیمت : ۲۳۵ هزار تومان



Cardboard VR

ارزان ترین هدست بازار

انواع هدست واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی ارزان , خرید عینک های واقعیت مجازی

هدست مقوایی گوگل، طبیعتا ارزان ترین هدستی است که در بازار پیدا می شود. در بازار ایران، می توانید انواع مختفی کپی های آن را با ویژگی های گوناگون پیدا کنید که طبعا قیمت های متفاوتی هم دارند.

با این وجود، از نظر کلی همگی تجربه ی حداقلی مشابهی را پیش روی شما می گذارند. هدست های مقوایی موجود در بازارف عموما دو مدل دارند، یکی مدل ساده ای که ساخت آن  را از این لینک می توانید دانلود کنید و دیگر مدلی که فقط یک کش نگه دارنده به آن اضافه شده است. دقت کنید که در هنگام خرید از سالم بودن لنز ها و گیره های مقوایی مطمئن شوید.

قیمت : از سی هزار تومان به بالا


امیدواریم با استفاده از این مطلب بتوانید به خوبی در بازار های کشورمان چرخ بنزید و هدست واقعیت مجازی خود را خریداری کنید. فقط توجه کنید که شاید این قیمت ها کمی در بازار تفاوت داشته باشد.


ویدیو : راهنمای خرید هدست واقعیت مجازی در ایران