راهنمای خرید بهترین هدفون ها برای دوندگی : سعی کنید هدفونی که انتخاب می کنید، ...


سعی کنید هدفونی که انتخاب می کنید، طول سیم بلندی داشته باشد تا وقت دویدن کم بودن طول سیم آزاردهنده نباشد.هدفون هایی که ما انتخاب کرده ایم، قیمت متوسطی دارند و لازم نیست بابت شان مبلغ هنگفتی بپردازید. همشهری جوان: اگر اهل ورزش و به خصوص دوندگی باشید، حتما می دانید که یکی از لذت های زندگی، گوش دادن به موسیقی در هنگام دویدن است. همچنین اگر واقعا اهل موسیقی و دوندگی باشید، می دانید که هدفون های معمولی چندان به درد دویدن نمی خورند. هدفون های معمولی در هنگام دویدن به سختی در گوش ثابت می مانند و حتی ممکن است در اثر فشار با ضربه هایی که حین دویدن به آنها وارد می شود، خیلی زود آسیب ببینند.

راهنمای خرید بهترین پوشک برای نوزاد , راهنمای خرید هدفون برای محتوای آموزشی , راهنمای خرید هدفون

چه هدفونی خوب است؟

سعی کنید هدفونی که برای دویدن انتخاب می کنید از دسته ای باشد که داخل گوش فرو می روند. ممکن است هدفون های بزرگ تر که روی کل گوش قرار می گیرند، کیفیت صدای بهتری داشته باشند اما به دلیل وزن و حجم زیاد، در هنگام دویدن دست و پا گیر خواهند بود. همچنین سعی کنید هدفونی انتخاب کنید که ضدآب باشند تا اگر احیانا خواستید زیر باران بدوید، نگران هدفون و موسیقی نباشید. همچنین اگر هوا خیلی هم آفتابی باشد، هدفون ضدآب، در برابر عرق بدن شما مقاومت خواهد کرد.

سعی کنید هدفونی که انتخاب می کنید، طول سیم بلندی داشته باشد تا وقت دویدن کم بودن طول سیم آزاردهنده نباشد. آخرین توصیه هم اینکه سعی کنید پول خیلی زیادی بابت هدفون ندهید! در همین راستا هدفون هایی که ما انتخاب کرده ایم، قیمت متوسطی دارند و لازم نیست بابت شان مبلغ هنگفتی بپردازید.

Sennheiser PMX 680 Sports:

بهترین کشور برای خرید , بهترین زمان برای خرید در دبی , بهترین شامپوها برای خرید

سنهایزر یکی از معروف ترین سازنده های تجهیزات صوتی است و هدفون های بسیار باکیفیتی هم تولید می کند. یک سری از هدفون های سنهایزر به سفارش آدیداس برای ورزش طراحی می شوند. این هدفون ضدآب است و قسمت پشت گردنی هم دارد که باعث می شود هنگام ورزش و جست و خیز، کاملا روی گوش شما ثابت باشد.

Yurbuds Ironman Inspire Pro:

بهترین شهرهای دنیا برای خرید , راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی , پیش بینی کارشناسان از بهترین زمان برای خرید مسکن

یکی دیگر از انتخاب های شما می توانید این مدل از هدفون های یوربادز باشد. طراحی مناسب گوشی های این هدفون به گونه ای است که به خوبی داخل حفره های گوش قرار می گیرند و با شدیدترین تکان های سر هم از جای خودشان تکان نمی خورند.

Shure SE215:

بهترین مکان برای خرید گبه , راهنمای خرید فرمولی برای خرید بخاری مناسب , بهترین زمان برای سفر به دبی برای خرید

این هدفون در بین هدفون هایی که معرفی کرده ایم، کیفیت صدای بالاتری دارد اما اشکال عمده این مدل این است که ضدآب نیست و نمی توانید با آن زیر باران بدوید. به هر حال بد نیست گاهی هم به یک پیاده روی ساده قناعت کنید و از موسیقی لذت ببرید.


ویدیو : راهنمای خرید بهترین هدفون ها برای دوندگی