راننده جرثقیل در چند ثانیه خاکستر شد! : بر اثر برخورد یک دستگاه جرثقیل خاور ...


بر اثر برخورد یک دستگاه جرثقیل خاور با کابل برق فشار قوی 20 هزار ولتی در بزرگراه محلاتی تهران، راننده در کسری از ثانیه تبدیل به خاکستر شد. تماشا: بر اثر برخورد یک دستگاه جرثقیل خاور با کابل برق فشار قوی 20 هزار ولتی در بزرگراه محلاتی تهران، راننده در کسری از ثانیه تبدیل به خاکستر شد. به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، صبح روز سه شنبه، یک مورد برق گرفتگی به ماموران کلانتری 110 شهدا از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 فرمانده انتظامی تهران بزرگ مخابره شد و به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت.

به محض دریافت خبر، اکیپی از ماموران گشت فوریت های پلیسی 110 کلانتری شهدا به محل حادثه واقع در ضلع شمالی میدان محلاتی، پروژه امام علی اعزام و تحقیقات خود را در رباطه با صحت و سقم موضوع آغاز کردند.

این گزارش حاکی است، تحقیقات و مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که بر اثر بی احتیاطی راننده جوان یک دستگاه خودرو جرثقیل سبز رنگ که «حمید رضا» نام داشت قسمت جرثقیل خودرو با کابل برق فشار قوی 20 هزار ولتی برخورد کرده و راننده غافل از اینکه تمام خودرو بر اثر اتصال با کابل برق فشار قوی، برق دار شده هنگام پیاده شدن از خودرو و دست زدن به در آن دچار برق گرفتگی شده است.

در این گزارش آمده است شدت برق گرفتگی به حدی بالا بوده که دست راننده جوان در کسری از ثانیه قطع و لحظاتی بعد خود او نیز سوخته و در نهایت فوت کرده است.


ویدیو : راننده جرثقیل در چند ثانیه خاکستر شد!