راموس هیچگاه به بارسلونا نمی‌رود : مدیر برنامه‌های سرخیو راموس کاپیتان رئال ...


مدیر برنامه‌های سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید تاکید کرد که این بازیکن هیچگاه پیراهن بارسلونا را بر تن نخواهد کرد و در رئال باقی می‌ماند. خبرگزاری ایسنا: روزنامه الموندو دیپورتیو ایالت کاتالونیا از اختلاف سرخیو راموس با سران باشگاه رئال مادرید سخن به میان آورد و تاکید کرد که کاپیتان رئال مادرید به احتمال زیاد در تابستان سال جاری پیراهن آبی-اناریها را بر تن خواهد کرد.

هنوز چند ساعت از منتشر شدن این خبر نگذشته بود که برادر و مدیر برنامه‌های راموس واکنش نشان داد و تاکید کرد که برادر او پیراهن آبی-اناریها را بر تن نخواهد کرد.

یوردی ماخو که به احتمال زیاد یکی از گزینه‌های ریاست باشگاه بارسلونا خواهد بود اعلام کرد که اگر در این انتخابات به پیروزی برسد سرخیو راموس را جذب خواهد کرد اما مدیر برنامه‌های راموس تاکید کرد که برادرش در رئال مادرید باقی خواهد ماند.

او گفت: این شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که در رسانه‌ها منتشر می شود هیچ ارتباطی به راموس ندارد. دلیلی ندارد که راموس رئال مادرید را ترک کند. او در رئال مادرید باقی می ماند و هیچگاه به بارسلونا نمی رود.

هر چند مدیر برنامه‌های راموس اختلاف با سران باشگاه رئال مادرید را رد کرد، اما به نظر می‌رسد که او واقعیت را بیان نکرده است چرا که پیش از این در رسانه‌های اسپانیایی نیز آمد که راموس با سران باشگاه رئال بر سر قراردادش به مشکل خورده و این احتمال زیاد است که به لیگ برتر انگلیس برود.


ویدیو : راموس هیچگاه به بارسلونا نمی‌رود