راز موفقیت "میراندا کر" زیباترین و مشهور ترین مدل دنیای مد +عکس : "میراندا ...



"میراندا کر" سوپر مدل موفق دنیا راز موفقیت در زندگی زناشویی اش را عمل کردن به نصایح مادر بزرگش میداند.

بزرگ ترین‌ و زیباترین‌ کلیسای‌ جلفای‌ اصفهان , شیک ترین و زیباترین مدل مبلمان راحتی , اصلی ترین بخش های موفقیت
این ستاره معروف که اصالتی استرالیایی دارد یکی از موفقترین چهره های صنعت مد است که برای  کمپانی "ویکتوریا سکرت" مشغول به حرفه مدلینگ است . او در مصاحبه اخیرش در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد راز موفقیت وی در زندگی  زناشویی اش عمل به نصایح مادر بزرگش است. این نصایح شامل آراسته بودن و شیک پوشی برای همسر است که او همواره سعی کرده است به آن عمل کند.
این ستاره 29 ساله در سال 2010 با ستاره معروف هالیوودی فیلم "تروی" و "ارباب حلقه ها" ، "اورلاندو بلوم" ازدواج کرده است که حاصل این  ازدواج یک پسر یک ساله با نام "فلین" است.
او در مصاحبه اش گفته است :مادر بزرگم همیشه میگفت مردان موجوداتی هستند که تحت تاثیر زیبایی های بصری قرار دارند. همیشه سعی کن برای همسرت لباسهای زیبا به تن کنی و آراسته باشی تا بتوانی همسرت را برای خود حفظ کنی.
او اضافه کرده است در اجراهایی که همسرش در میان تماشاچیان حاضر باشد حسابی عصبی و و نگران میشود و ترجیح میدهد او در اجراهایش حضور نداشته باشد.
اخیرا شایعاتی در مورد رابطه پنهانی او و "لئوناردو دی کاپریو" که دوست صمیمی و نزدیک شوهرش نیز هست شنیده میشود./ پرداد

مشهور ترین شخص در تاریخ , انگیزه بخش ترین جملات موفقیت , راز موفقیت افراد مشهور

جمله آسان ترین راه موفقیت , یکی از زیباترین و رویایی‌ترین کاخ‌های دنیا کاخ شناور جال محل است که , عجیب ترین و زیباترین سواحل دنیا درمکزیک در تونلی زیرزمینی

زیباترین و جذاب ترین زن هالیوود چه کسی است؟ , مشهور ترین انسان های سنی ایران , داستان موفقیت افراد مشهور


ویدیو : راز موفقیت "میراندا کر" زیباترین و مشهور ترین مدل دنیای مد +عکس